Czas na Denko

Witajcie moje mordeczki <3 


Na początku chcę Wam podziękować za to, że pomogłyście nawiązać mi współpracę z Zaful ;) Dziękuje Wam, że poklikaliście w moje linki ;) Mam nadzieję, że współpraca z ich firmą będzie owocna.

A dziś w końcu znalazłam czas na  .... UWAGA  - DENKO 

Już bardzo długi czas nie było tu takiego postu, ale w końcu stwierdziłam, że muszę opróżnić swoje pudełko, w którym trzymam wykorzystane kosmetyki. 



1. Woda termalna - Uriage - jej jeszcze nie recenzowałm, ale kiedyś to nastąpi. Mogę powiedzieć, że bardzo fajna. Myślałam nawet, że świetna, aczkolwiek znalazłam coś lepszego. Na pewno nie zadziała na skórę trądzikową, gdzie było napisane, że na takową powinna działać łagodząc trądzik.
2. Rozświetlający tonik oczyszczający - Ideal Glow Loreal Paris
3.Antybakteryjny żel myjący - Pharmaceris
recenzja
4. Tonik oczyszczający dla cery tłustej i mieszanej - Baikal Herbals
recenzja
5. Płyn dwufazowy do demakijażu - Ziaja - już chyba każdy wie, że go uwielbiam i go nie zmienię ;)

1. 2. 3. 5. ich jeszcze recenzowałam, ale swoje zadania spełniają, niedługo i one będą miały swoje 5 minut; )
4.Peelingujący żel pod prysznicem - Bioetiq
recenzja


1. Żel do higieny intymnej - Antyhyllis
recenzja
2. 3. - spełniają swoje funkcje, przyjemne w użyciu.


1.2. O nich jeszcze nie pisałam, nie mam za bardzo czasu. Natomiast zdradzę, że bardzo się z nimi polubiłam. Więc tak na szybko mogę je polecić, a dlaczego dowiecie się niedługo ;)
3. Płyn pod prysznic - Anthyllis - tego umieściłam w złej kategorii, ponieważ myślałam, że to szampon hihi
recenzja


1. Żel antybakteryjny do dłoni - Carex - tak w skrócie mogę powiedzieć, że jest całkiem spoko. Bardzo fajne odświeżenie dłoni wraz z dezynfekcją. Jedyny minus za zapach, ponieważ zbyt dużo czuć alkoholu. Idealny podczas podróży i tych małych i tych dużych


1. Punktowe serum antytrądzikowe - Barwa Siarkowa
recenzja


1. Odświeżacz do ust - troszkę zbyt chemiczny smak i jakoś długo nie utrzymuje odświeżenia
2. Wybielająca pasta do zębów - Denivit
recenzja



1. Czekoladowy krem do rąk - Farmona
recenzja
2. kem do rąk - Gracja . Dla mnie jest to typowy średniaczek. Uczucie nawilżenia jest tylko na chwilę.
3. Krem do rąk - Douglas Home SPA - ten krem jest dla mnie kompletnym hitem. Nie dość, że pięknie pachnie to dodatkowo cudownie nawilża dłonie. Zostawia je na długo delikatne oraz subtelne. Szukałam go w wersji pełnowymiarowej, ale nie mogłam odnaleźć.





Dwa ostatnie zdjęcia są Denkiem mojego chłopaka. Który jak zwykle nie ma zdania na temat kosmetyków. Niestety nie przywiązuje uwagi do nich.



I tym oto sposobem doszłam do końca Denka.
A nie mogłam się do niego zabrać.

Znacie któryś z produktów, które w całości ukończyłam ?
Share: