Rozświetlający tonik oczyszczający - Ideal Glow L'oreal Paris

Witajcie perełki <3


Ciągle ostatnio recenzuje kosmetyki, ale powiem Wam, że mam ich tak dużo, że nie zdążę o nich jeszcze wspomnieć na blogu, a za chwilkę produkt mi się kończy. 

Postanowiłam nadrobić swoje zaległości.
Dlatego dzisiejszy post będzie o Toniku. 

Mam nadzieję, że każdy wie, że każda z Nas w swojej kosmetyczce powinna mieć tonik do twarzy. Uważam, to za must have, którego nie może zabraknąć. Tym bardziej jeśli się malujesz, czy myjesz buzię zwykłymi mydłami , które zaburzają pH skóry.
Zadaniem tonika jest właśnie przywrócenie optymalnego pH skóry.  
Złe pH jest skutkiem zaskórników, wągrów oraz innych niedoskonałości skóry. Po za tym może prowadzić do jej przesuszeń czy zaczerwień. 

Dlatego pamiętajcie - używajcie Toniku codziennie ! 

Dziś chcę Wam jeden przedstawić.
Za chwilkę dowiecie się czy to hit czy może bubel ? 



 L'oreal Paris - Ideal Glow Rozświetlający tonik oczyszczający



Od producenta :

Wiele różnych czynników, takich jak stres, zanieczyszczenia środowiska, brak snu, niewłaściwa higiena, starzenie się i odwodnienie powodują, że skóra jest zmęczona, pozbawiona życia i blasku. Rozświetlający tonik oczyszczający Ideal Glow usuwa wszelkie zanieczyszczenia, przywraca blask i tonizuje skórę, aby skóra była piękniejsza. Bez parabenów i bez barwników.



Składniki:

 


bez parabenów i bez barwników
łatwe stosowanie zawiera składniki złuszczające ułatwia regenerację naskórka

 

Moja opinia : 
 Tonik dostajemy w plastikowej butelce, która jest prostokątnego kształtu. Kolor buteleczki - przejrzysta pomarańcz. Dzięki temu widać, ile produktu Nam zostaje.  Całość kolorystyczna jest także w barwie pomarańczowej tylko w różnych odcieniach, a napisy są białe oraz czarne.
Jak nalewałam tonik na wacik to był koloru delikatnego, ale to bardzo delikatnego pomarańczowego.

Zapach toniku świeży i myślę, że powinien spodobać się każdemu, ponieważ jest delikatny.

No i najważniejsze - działanie.


Producent obiecuje :
- rozświetlenie skóry
- usunięcie zanieczyszczeń
- tonizowanie skóry

No i oczywiście 2 ostatnie zapewnia są podstawowe, ponieważ każdy tonik ma takie zadanie. Natomiast głównym jest rozświetlenie cery. Dlatego w danym momencie kupiłam go, ponieważ moja cera była szara i smutna, przynajmniej tak ją postrzegałam.
Stosowałam tonik dobre ponad dwa miesiące, mogę powiedzieć, że jest wydajny.
Natomiast jeśli chodzi o działanie to tu niestety dla mnie kompletny bubel. Nie zrobił nic.
Skóra jaka była taka została. Nie poprawił jej wyglądu. Na pewno nie była rozświetlona, a stosowałam go na noc oraz na dzień. I nic kompletnie nic. 
Po za tym jego kolejnym minusem jest to, że skóra została ściągnięta. A to przez to, że w składzie jest alkohol, który bardzo przesusza skórę.
Nie lubię marnować kosmetyki, dlatego też dotrwałam z nim do końca, ale męczyłam się bardzo.

Temu tonikowi mówię NIE !

A wy znacie go ? Co o nim myślicie ?
Share: