Liferia - pudełeczko z cudownymi kosmetykami, które pokochasz

Witajcie robaczki !
Ostatnio  miałam możliwość nawiązania współpracy z  :


Bardzo się ucieszyłam, ponieważ zawsze chciałam wypróbować takie pudełko, ponieważ nie miałam nigdy do nich zaufania. Wraz z tą firmą to się zmieniło.
  • W jednym pudełku znajduje się 5-6 produktów premium z całego świata, tylko sprawdzone marki.
  • Dzięki dużej pojemności produktów możesz je testować przez długi czas
  • Duży wybór produktów: kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała, włosów i paznokci oraz perfumy.
  • Tylko 59zł + darmowa wysyłka


Wyżej przedstawiam co dostałam w cudownym pudełeczku 

" Liferia – to osobisty asystent w doborze kosmetyków. Piękno kojarzy się z emocjami i inspiracją. Staramy się tworzyć wyjątkowe produkty, które będą jeszcze bardziej podkreślać Twoją urodę, kobiecość i wyjątkowość. Każdy produkt jest sprawdzony przez nas osobiście, spełnia wysoki standardy jakości i jest ładnie zapakowany w pudełko-niespodziankę, które dostarczymy prosto pod Twoje drzwi. Chcemy sprawić Сi przyjemność, abyś mogła się cieszyć z każdej chwili. " - od firmy 

Pęseta The Viantage  Cosmetics Company - Slanted Tweezers

 

Naturalis - Tonik Wiesiołkowy




Balneokosmetyki - Malinowy Zdrój - płyn miceralny do demakijażu




Apple&Bears - Pomegranate & Aloe Vera
- Body Wash - żel do ciała



Ahava - Time to hydrate - normal to dry skin



Szczerze pierwszy raz słyszę o tych firmach, dlatego tym bardziej i milej zaczynam ich testowanie.
Zacznę chyba od Toniku, ponieważ mój obecny się skończył, a jednak odpowiednie Ph skóry jest bardzo ważne. 


Tak jak widzicie dostałam dwa pełno wartościowe kosmetyki, a kolejne dwa to miniaturkami. 

Mam dla Was cudowną wiadomość, ponieważ jeżeli wpiszecie specjalny kod, który przygotowałam dla Was wraz z Liferią, dostaniecie 6 kosmetyk w gratisie . 

 Należy wpisać:
kobiecomania_march


6 kosmetykiem może być :
  • Pomadka Professional PIERRE RENE lub
  • Mgiełka odżywczo-nawilżająca do włosów BEAVER PROFESSIONAL

Zamawiajcie kochane , ponieważ możecie to zrobić do 20 kwietnia do północy. 

A Wy miałyście styczność z Liferią? Znacie te kosmetyki ? 
Share: