Open box mojego pierwszego box'a od Shinybox U.R.O.K

Kochani ostatnio zostałam Ambasadorką Shinybox'a. Pudełeczko z serii U.R.O.K trafiło ostatnio w moje posiadanie. Właśnie dziś chciałabym Wam je zaprezentować.

 

 A teraz robimy open box :D 


Jelly Bear Hair - żeli z witaminami do włosów 
 

 

 Jelly Bear to suplement w postaci żelków dla dorosłych. Jego składniki mają pozytywny wpływ na włosy - doceni je każda osoba, która pragnie mieć zdrowe, lśniące i piękne włosy. Jeden żelek zawiera m.in 13 składników dla pięknych włosów. Biotyna, cynk, selen pomagają zachować zdrowe włosy. Korzystnie wpływa na kolor i blask włosów. Niacyna, witamina A pomagają zachować zdrową skórę. Witamina E, mangan wspomagają w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. 

Jego smak przypomina mi smak Vibovitu. Nie wiem czy kojarzycie. Za moich czasów był to taki proszek dla dzieci, który się rozpuszczało w wodzie. Jego zadaniem była pomoc w dostarczeniu do organizmu dziecka odpowiednich witamin. Po za tym miał pozytywnie wpływać na niejadków. Zwiększać u nich apetyt. Więc dzięki tym miśkom przypomniało mi się moje dzieciństwo. 

LoveNUE - LOVEblender

Loveblender jest bezpieczny dla skóry i przyjazny dla środowiska. Wykorzystana technologia "natural oil layer protection" zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skóry i chroni ją przed utratą warstwy lipidowej. LOVEblender jest wzbogacony witaminą E, która zyskała miano "witaminy młodości".  Jej idealna gęstość i miękkość wynika z zastosowania najwyższej jakości hydrofilowego poliuretanu - materiału wykorzystywanego w medycynie. Aplikacja kosmetyków  przy użyciu tej gąbeczki zapewnia zdrowy i pełny witalności wygląd skóry.

Ecocera - puder ryżowy

 

Puder ryżowy zawiera drobno zmielony proszek z ryżu, który jest niezwykle lekki, transparenty, nie zatyka porów. Doskonale komponuje się z każdym odcieniem skóry - nie wybiela, ale wyrównuje jej koloryt ukrywając drobne niedoskonałości. Dzięki wyjątkowej gładkiej konsystencji nadaje cerze jedwabisty wygląd, zmiękcza ją i wygładza. Przedłuża trwałość makijażu i długotrwale matuje skórę, nawet w warunkach wysokiej wilgotnośći powietrza. Nie zawiera talku, parabenów i jest produktem 100 % pochodzenia naturalnego. 

Manufaktura Mewa - ręcznie robione mydełka
 

 

Mydło Geranium - o wyjątkowo romantycznej, ziołowo-kwiatowej nucie : geranium, szałwii i rozmarynu. Luksusowe mydło wytworzone z połączenia oliwy z oliwek, oleju ze słodkich migdałów, oleju kokosowego, sojowego, maseł :shea i kakaowego, znanych ze swoich silnych właściwości nawilżających. Mydło wzbogacone zostało przez dodatek glinek: białej oraz czerwonej, które doskonale wpływają na kondycję skóry, w łagodny sposób oczyszczając, tonizując i regenerując. 

 Village Candle - Świeczka zapachowa Village Candle Votive Cherry & Vanillia
 

 Czarne wiśnie z nutą truskawki, brzoskwini i malin oraz odrobiną świeżych jabłek ze słodką laską wanilii. Świeże, dojrzałe czarne wiśnie w połączeniu z tablicą idealnych letnich owoców tworzą bogaty i rozkoszny zapach. Wyobraź sobie jedwabisty gorący sos wiśniowy rozlany na gałkach domowych lodów wiśniowych. Idealna uczta dla zmysłów. 

Vis Plantis - Maseczka na zmarszczki mimiczne i głębokie linie Age Killing Effect

 Skoncentrowana maseczka z bezpiecznym, bo pozyskanym biotechnologicznie, nisko-cząsteczkowym, biomimetycznym tripeptydem miorelaksacyjnym. Peptyd relaksuje i odprężą spięte podczas częstych skurczów mimicznych.

Chocolissimo - Czekolada



Jest to czekolada. Należy zanurzyć chocostica z mlecznej czekolady w kubeczku gorącego mleka. Następnie zamieszczać patyczkiem do uzyskania jednolitego zabarwienia mleka i rozkoszować się gorącym czekoladowym napojem. 

Promees - Strapsy





Strapsy to dopinane ramiączka do biustonosza.
To już moje drugie strapsy i każde uwielbiam tak samo.

Cuccio - masło do dłoni, stóp i ciała


Luksusowa pielęgnacja ciała, dłoni i stóp. Nawilża, odżywia i odbudowuje naturalną warstwę tłuszczową skóry, zapobiega jej pękaniu. Polecane dla osób korzystających z solarium. Ta intensywnie nawilżająca kuracja pozostawia jedwabistą i gładką skórę. Głęboko nawilża, zapewnia skórze świeży i promienny wygląd. Wyciąg z lawendy działa kojąco na skórę oraz aromaterapeutycznie na duszę - wycisza oraz redukuje napięcie i stres. Trawa cytrynowa i rumianek doskonale rewitalizują skórę suchą, idealnie ją nawilżając. Łagodzi bóle mięśni. 


Tak wygląda wrześniowy box U.R.O.K.
Tak jak wspomniałam wyżej jest to moje pierwsze pudełeczko od shinybox.
Z niego jestem bardzo zadowolona.
Od dłuższego czasu chciałam kupić sobie puder ryżowy z tej firmy, a te pudełeczko zrobiło to za mnie. Po za tym uwielbiam strapsy z firmy Promees więc kolejne do kolekcji mogą mnie tylko ucieszyć.
Kocham jak w moim pokoju pięknie pachnie, a ta świeczka mi w tym pomoże. Już nie mogę się doczekać jak ją zapalę i poczuję piękny zapach. 
A o włosy też staram się bardziej dbać i mam nadzieję, że miśki mi w tym pomogą.

Pierwszy box i jestem nim zachwycona. ;)


Share: