Współpraca z Gamiss ;)

Jak to się mówi : " środa minie, tydzień zginie". Mi dni lecą nie ubłagalnie szybko. Natomiast zdąrzyłam się już do tego przyzwyczaić.

Pierwsza współpraca z Gamiss.

Mam nadzieję,że mi pomożecie. :)

Dziś chcę Wam pokazać kilka fajnych ubrań i rzeczy, które rzuciły mi się w oczy. Jestem ciekawa jak będą się Wam podobać.




Noble Turn-Down Collar Long Sleeve Pure Color Self Tie Belt Women's Coat Dress - BLACK S


Rose Embroideried Drop Shoulder Jean Jacket - BLUE S


Single Button Wide Shawl Collar Coat - GREYISH GREEN M



Lapel Slim Fit Blazer - BLACK L

Work Blazer With Mini Shorts - WHITE 4XL


Sleeveless Plaid Handkerchief Shirt Dress - RED L


Casual Geometric Printed Long Sleeve Asymmetric Cardigan For Women - PINK L



Jak Wam się podoba? Proszę o kliki <3



Share: