Jesienna wishlista z Rosegal i sierpniowe zamówienie

Moje zamówienie z Rosegal. Nie uwierzycie, bo sama nie wie jak to zrobiłam, ale to zamówienie z sierpnia. Zapomniałam o tych ubraniach, a jak sobie przypomniałam to chciałam jak najszybciej nadrobić.
Niestety pierwsze spodenki, które Wam pokaże okazały się nie wypałem. Brzydko na mnie leżały oraz materiał był zbyt śliski i świecący. A na zdjęciu wyglądają całkiem fajnie.


Casual Elastic Waist Self Tie Shorts - ARMY GREEN XL

Klik


Oraz spodnie w których czuję się wyjątkowo dobrze, mimo iż nie przylegają do ciała.




Klik
Dziś chcę Wam przedstawić moją jesienną Wishlistę, którą przygotowałam dla Was ze sklepem Rosegal.

Kolor Khaki jest moim ulubionym kolorem na jesień. Dlatego uwielbiam wszelkie ubrania w tym kolorze.

Raglan Sleeve Skew Neck Front Tie Velvet Top - ARMY GREEN L

Klik


Thicken Cover Edge Scarf - BLACKISH GREEN



A szarości zawsze na jesieni pasują. A wręcz stylizacje w takim kolorze pięknie wyglądają. 

Plaid Houndstooth Pattern Fringed Long Scarf - BLACK WHITE


2017 Autumn And Winter Fashion Side Zipper Jacket Coat - LIGHT GRAY XL


Womens Ankle Boots Solid Color Hasp Decor High Heel Boots - BLACK 39


Fashion Womens Round Toe Chunky Heel Tassels with Zip Ankle Boots - BLACK 39

No i jak Wam się podoba ?
Proszę Was o kliki <3


Share: