Doczepki oraz pierwsza torebka z Rosegal

Jestem wielką fanką przedłużanych włosów. Podobają mi się zdjęcia dziewczyn, które mają długie włosy. Więc sama postanowiłam zamówić sobie przedłużane.
Znalazłam je na Rosegal.

Na zdjęciu pokaże Wam jak wyglądają moje włosy z doczepkami ;)
Na pewno zauważycie dokąd sięgają moje włosy,ponieważ na jednym zdjęciu postarałam się, aby było troszkę widać różnice w długości. Ale uważam, że kucyk wygląda świetnie.
Od zawsze podobały mi się długie kucyki.








 

 Włosy doczepki Klik

Zamówiłam jeszcze torebkę, z której jestem również zadowolona.
Bałam się je zamawiać, ponieważ u wielu osób czytałam, że pachną okropnie. Na szczęście u mnie zapach jest przyzwoity, Mogę powiedzieć, że pachnie nowością.








Torebka Klik

Jak Wam się podobam w takich długich włosach ? :)
A torebka jest w Waszym guście ? ; )


Klik Klik Klik
Share: