Pierwsze zamówienie z Dresslily, a wnim urocza różowa bluza z flamingiem oraz czarna torebka

Cześć robaczki <3
Dziękuję za każdą Waszą aktywność. Nawet nie wiecie jak się cieszę, kiedy mogę czytać Wasze komentarze. Zaczęła się jesień. Dla mnie oznacza to więcej czasu. Stwierdziłam, że czas ten będę poświęcać na bloga, ale nie tylko. Postanowiłam zadbać o swój rozwój. Nawet w postaci czytania książek. Dlatego w tą niedzielę kupiłam sobie książki rozwijające i mam zamiar je czytać. W domu już kilka mam, ale to bardziej mojego narzeczonego. Tak ! W tą jesień oboje stawiamy na rowzój osobisty. Uważam, że jest to bardzo ważne. Nawet dla samego siebie. Lepiej coś robić, niż nie robić nic. Po za tym z moją pamięcią jest słabo. Tak to określam. Bardzo szybko zapominam to co miałam zrobić. Czy jakie zadania sobie dziś określiłam. Może jestem po prostu zapominalska. Natomiast stwierdziłam, że muszę coś z tym zrobić. Dlatego pod kątem mojej słabej pamięci kupiłam sobie książkę, która ma mi w tym pomóc. Później na pewno napisze recenzję ;)

A dziś chcę Wam pokazać przesłodką bluzę którą mam od Dresslily.













I teraz czas na kolejną torebkę. Tym razem czarną ;)



 



 

 Torebka Klik

Jak podoba Wam się moje zamówienie ?
Nie uważacie, że bluza jest piękna ?

Jeśli chodzi o torebkę, myślałam, że będzie wyglądała troszkę inaczej. Ale jest dość fajna.


 
Share: