Torebka z Zaful




Cześć misiaczki <3
Co u Was słychać ? Opowiadajcie, chętnie się dowiem.
Od zawsze jestem fanką dużej ilości torebek oraz butów.
Dlatego dziś chcę Wam pokazać kolejną torebkę, którą zamówiłam sobie na Zaful. Zawsze obawiałam się zamawiać torebki, bo wiele blogerek pisało, że śmierdzą. Na szczęście jeszcze takiego przypadku nie miałam.
Z racji tego, że jest jesień. Idzie zima, to kolory torebek poległy ulec zmianie. Z jasnych kolorowych, powinniśmy przerzucić się na ciemniejsze. Brązy, rudości, bordo, czerń. To kolory, które powinny dominować jeśli chodzi o torebki w takim okresie. Dlatego też zamówiłam sobie torebkę w takim kolorze.

Torebka Klik









Zamówiłam sobie też bardzo ładną bluzę, ale niestety nie przyszła. Czekałam dość długi czas i niestety, ale jej nie widzę.

Bluza Klik


Crew Neck Floral Print Sweatshirt


Klik Klik Klik

Mam dla Was też świetną promocję : Zaful Swetry jesień 2017 Promotion 


Z kodem : ZafulChen macie 10-20 % zniżki.


Jak podoba się Wam moja torebka ?
Share: