Wybielanie zębów - Denivit Anti-Stain Intense


 

Witajcie w niedzielny wieczór  ;)
Dziś pod lupę idzie pasta wybielająca Denivit Anti- Stain Expert, ANTI-STAIN INTENSE

Ostatnio jeszcze większą uwagę przykładam do tego jak wyglądam. Staram zadbać się o każdy element swojego ciała. Tym bardziej jeśli mam jakieś problemy. W tym momencie są to problemy skórne oraz suche i zniszczone włosy. 
Oglądając ostatnio jakieś zdjęcia, zobaczyłam śnieżno biały uśmiech pewnej kobiety. Na chwilę zawiesiłam się patrząc na jej białe zęby. Zaczęłam się zastanawiać co z nimi robiła, żeby wyglądały w ten sposób. Stwierdziłam, że jest to kolejna partia "body " , któremu powinnam poświęcić więcej uwagi. Także zaczęło się ..  będąc w drogerii stwierdziłam, że nie ma co zaczynać od najdroższych sposobów , może akurat ten tańszy też będzie skuteczny. 


Na opakowaniu jest napisane, że usuwa 2x więcej przebarwień oraz, że żeby są bielsze

Zamieszczam zdjęcie odnośnie obietnic producenta:


Pasta zamknięta jest w tubce, w kartonowym pudełeczku. Jak widać powyżej na zdjęciu. 


Pasta jest w malutkiej tubce, ponieważ mieści się tam tylko 50 ml. Kupiłam ją za ok 8 zł. 
Pasta po nałożeniu na szczoteczkę jest biała. Konsystencja rzadka,natomiast podczas szczotkowania zębów robi się jeszcze bardziej wodnista. Co nie jest dość komfortowe kiedy wodnista formuła chcę uciec z buzi.
Podczas mycia zębów zawsze spotykałam się z pastami, które się pienią, tu jest inaczej. Zero piany.


Jeśli chodzi o efekty wybielania nie są spektakularne, ale czego oczekiwać od pasty.
Zauważyłam drobną różnicę w kolorze moich zębów. Nie była to różnica zauważalna dla kogoś kto przebywa ze mną cały czas, bądź kto widzi mnie co jakiś czas, ale ja przyglądając się uważnie każdego dnia swoim zębom delikatną różnicę zauważyłam.
Przy pierwszym zastosowaniu zaskoczyła mnie pozytywnie, ponieważ płukając usta zauważyłam, że to co wypluwam ma kolor ciemniejszy, co oznaczało dla mnie, że pasta radzi sobie z zabrudzeniami po posiłkach, kawie. I tak dzieje się przy każdym myciu zębów, więc idealnie radzi sobie z oczyszczeniem zębów. Zęby po umyciu są znacznie bielsze, później ta biel troszkę zanika.
Uważam, że przy codziennym stosowaniu pasty można osiągnąć wybielenie nawet do 2 poziomów. ;) Tylko należy używać jej regularnie ;) Producent pisze, że aby byly efekty powinno się myć nią i rano i wieczorem.

Jeśli chodzi o pasty wybielające jak za taką cenę mogę ją polecić. Nie ma efektu wow, ale jest to tylko pasta , więc cudów nie zadziała.
Ta mi się kończy więc kupiłam jej siostrę bliźniaczkę, zobaczymy jak ona zadziała.
Na pewno będę szukała czegoś skuteczniejszego, ale narazie skupię się tylko na pastach ;))

Udanego wieczoru robaczki ;* 
A co Wy myślicie o tej paście ? Używaliście jej kiedyś ? A może polecicie coś na wybielanie zębów ?
Jak kochani minęła niedziela ?Aktywnie czy leniwie ?
 ;**
Share: