Moja pierwsza nominacja LBA ;)

Witajcie po mojej dłuższej przerwie niepisania ;))
W następnych dniach chcę to zmienić ;)
Dziś mój post , tak jak widać po tytule będzie dotyczył nominacji LBA. 
Chcę ślicznie podziękować Madzi z bloga Domowy Klimacik u Madzi <3 
Jest to dla mnie wielki zaszczyt, ponieważ jest to moja pierwsza nominacja. 

A więc zaczynamy ... 


Pytania i moje odpowiedzi : 

1. Twoje motto życiowe? 
Ostatnio się na nie natknęłam, bardzo mi weszło w pamięć i zostało moim mottem;)  Brzmi : " Droga do sukcesu jest zawsze w budowie".
Pamiętajcie, że jeśli tylko chcemy coś osiągnąć to możemy ;))

2. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to jakie ?:)
Tak, mam jedną starszą siostrę ;)

 3. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Kiedyś jak byłam mała, to owszem miałam. Teraz zmienia mi się to wraz z modą czy moim nastrojem, ale kolor który mi się podoba w tym momencie jest to khaki. 

  4. Czy masz jakieś hobby? Jeśli chcesz wrzuć jakieś zdjęcia :)
Modeling ;) To jest coś co kocham ;) Ale niestety ze względu na sprawy osobiste musze z tego zrezygnować.. bynajmniej na tą chwilę ;(
 

5. Dlaczego zaczęłaś / zacząłeś blogować?
 Zaczęłam to robić z kilku powodów. Pierwszym jest to, iż wiele razy korzystałam z porad blogerek, kiedy chciałam kupić jakiś produkt. Czytałam opinie, recenzję czy jest warto czy nie. Stwierdziłam, że kupuję bardzo wiele produktów, więc i ja będę mogła doradzić.
Po drugie jestem kosmetyczką, więc myślę, że będę mogła poruszyć kwestie, które interesują innych, ale które nie są do końca znane.
Kolejna sprawa to kwestia osiągnięcia spełnienia osobistego. Szukam w życiu czegoś co da mi szczęście (oprócz miłości). 

6. Czy masz zwierze? Jeśli chcesz wstaw zdjęcie swojego pupila :)
 Mam zwierzę,a nawet zwierzęta ;) mam nawet 4 psy. Dwa są to owczarki niemieckie długowłose. Suczka i pies. Jednego zwykłego kundelka oraz jednego mieszańca.  Oraz w tym momencie jedną kotkę i 5 malutkich kociaków :D 
Tyle mojego szczęścia zwierzęcego mam w domu u swojego chłopaka, a w swoim rodzinnym domu mam  suczkę owczarka niemieckiego ;) Także mam troszkę zwierzątek :D Jak byłam malutka nazywali mnie kocią mamą.  kocham zwierzęta.;))

 7. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio? 
Motywacja i perswazja 

 8.  Twój ulubiony serial?
 Gra o tron <3 czekam na kolejny sezon

9.  Czy jest coś co daje Ci szczególną motywację do działania? 
Może nie coś, ale ktoś. Jest to mój chłopak, który jak nikt mnie rozumie. Wie jakich słów i czym konkretnie zmotywować mnie do działania. To jest piękne.. 
 
10. Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
Moim ulubionym kosmetykiem w tym momencie jest to olejek arganowy.

  11. Kolekcjonujesz  coś? (fotka mile widziana :)
Takiej pasji jeszcze nie mam. 

 Mam nadzieję,że nie zanudziłam  ;))
 
Moje pytania :
  1. Jak lubisz spędzać wolny czas ?
  2. Jak dbasz o swoją skórę twarzy ? 
  3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ? 
  4. Dlaczego zaczęłaś blogować?
  5. Czy uważasz, że miłość w życiu jest najważniejsza ? Czy jest coś ważniejszego?
  6.  Twój ulubiony film 2016 r ? 
  7.  Czy masz najśmieszniejszy moment w swoim życiu który lubisz  wspominać i zawsze się przy nim śmiejesz ? Jeśli chcesz opowiedz.
  8.  Jakie cechy powinna mieć prawdziwa przyjaciółka?
  9. Gdzie najbardziej lubisz imprezować? np. domówki, puby , dyskoteki czy może coś innego ?
  10. Jakie jest twoje zakupowe marzenie ? 
Nominuje :
  1. Sylwia testuje i radzi 
  2. Jagglam  
  3. Luksusowe Zycie 
  4. Aneczkablog
  5. Marta-Kom  
  6. Anneey 
  7. Aleksisaliss 
  8. Kathyleonia88
A teraz ja czekam na Wasze odpowiedzi kochane <3
Udanego wieczoru ; ** 
Share: