Nowa współpraca z Zaful

Witajcie kochani !


W życiu każdej blogerki przychodzi czas na nowe współprace. W moim taki nastąpił, ale nie jest to typowa współpraca z firmami kosmetycznymi tylko zupełnie coś innego. Chcę na bloga wprowadzić detale mody także mam zamiar nawiązać współpracę z  firmą Zaful. Na pewno wiecie co to jest za firma, ponieważ wiele z blogerek ma z nimi nawiązaną współpracę.

Jest to dla mnie ważne więc mam nadzieję, że mi w tym pomożecie oraz, że poklikacie w linki pod zdjęciami. ;))


Nie będe opisywała co to jest za firma, bo na pewno każdy z Was wie.
Chcę przedstawić Wam moją wishlistę.


Dzisiejszy post czyli dzisiejsza Wish lista będzie odnośnie bikini, które wpadły mi w oko i które z wielką chęcią bym kupiła; )




Strappy Bikini



Strappy Bikini



Strappy bikini


Strappy bikini


To jest tylko kilka przykładów bikini, które firma Zaful ma swojej ofercie. Natomiast te chętnie zobaczyła bym je na sobie.

Na ich stronie znajdziemy fajne oraz modne ubrania także warto zerkać tam od czasu do czasu i wyhaczyć coś na promocji. Za niską cenę można kupić coś naprawdę fajnego.


A teraz mam wielką prośbę, abyście poklikały w linki <3

Z góry bardzo dziękuje - jest to dla mnie bardzo ważne ;)

Miłego dnia :**
Share: