Na siłowni też trzeba dobrze wyglądac - ubrania sportowe od Femi Stories

Witajcie kochani <3


Ostatnio aktywność fizyczna stała się nieodłączną częścią mnie.
Od dwóch miesięcy regularnie ćwiczę na siłowni. Wiecie, jestem z siebie dumna, bo wszelkie wcześniejsze próby z aktywnością fizyczną po góra dwóch tygodniach kończyły się porażką. Wcześniej ćwiczyłam w domu i jak to w domu ktoś coś chciał, ktoś przeszkodził, a czasem po prostu mówiłam sobie, "a dziś mi się nie chce", jutro poćwiczę i kolejnego dnia było to samo.



Odkąd zaczęłam jeździć na siłownię to się zmieniło. Chyba dlatego, że zakodowane mam w głowię, że właśnie po to tam jadę. Po za tym kupuje karnet, więc też szkoda nie jeździć, ponieważ kasa wydana na marno. Więc motywacja na dwa sposoby.




Jak jestem na siłowni - staram się dać z siebie wszystko. Oczywiście są dni, w których nie chce mi się ćwiczyć, więc wtedy stawiam na rowerek, bieżnie niż na ćwiczenia modelujące budowę ciała. 



Jeśli chodzi o efekty to obserwuję się codziennie. Zauważyłam już pewien progres aczkolwiek nie jest, aż tak bardzo widoczny.
Myślę, że osoby, które nie są ze mną nacodzień nie zauważą efektów.
Na pewno skóra stała się bardziej jędrna oraz zbita, a nie lejący tłuszczyk jak to było do tej pory.
Nie zauważyłam ubytku kg, ale to nie jest kluczowe, ponieważ można nie mieć sadełka, a mieć mięśnie i wtedy kg nie spadają, a ważną nam mięśnie.
Kiedyś byłam głupio nastawiona na spadek kg, myślałam, że jak kg lecą do dołu to wtedy człowiek jest szczupły. I do tego ślepo dążyłam. Natomiast teraz się przestawiłam i wiem, że nie waga tu jest najważniejsza, a efekt poćwiczeniach, czyli brak sadełka.

Oczywiście na siłowni obowiązuje Nas inny strój niż na codziennie. Czyli adidasy, top, spodnie dresowe lub spodenki.
Nie wiecie nawet jak się zdziwiłam jak ostatnio zobaczyłam osobę, która w dżinsach, tak jak przyszła weszła na bieżnie. Szok po prostu .. 

Ostatnio trafiłam na super stronę, sklep  w którym znajdziemy sportowe ubrania dla kobiet.
Znajdziemy tam całkowite komplety do ćwiczeń.
Pokaże kilka, które wpadły mi najbardziej w oko.

STANIK FITNESS RIVAL NAVY BIRD


STANIK FITNESS RIVAL PALM
SZORTY FITNESS TEMPO PERUVIAN

Klik

Wiem, że ubrania wykonane są z najlepszych możliwych materiałów. Długo będą służyły Nam na siłowni. Nie straszne im częste pranie.
Utrzymują świeże kolory nie tylko na początku ich kupna.

Tak jak widzicie mają wiele ciekawych wzorów.
Fanatyków sportu, ale i nie tylko zapraszam,abyście weszli na stronę i przejrzeli asortyment. Na pewno wpadnie Wam coś w oko.

Po za tym w tym sklepie znajdziecie nie tylko ubrania sportowe, ale i inne. Warto zapoznać się bliżej z ich ofertą.


Share: