Różowy Top i Wishlista Rosegal

Dziś ostatni dzień w pracy. Jutro w końcu mam wolne.
Mój zamiar na jutrzejszy dzień?  Na pewno się wyspać..
Resztę dnia zaplanowały mi dzieciaki, które są na wakacjach. Ukochana ciocia ma ich zabrać na basen oraz później na jakieś lody. Czego nie robi się dla dzieciaków. W sumie powiem Wam, że zdradzić, że kocham dzieci.
W sumie gdyby niańkom dobrze płacono to mogłabym nią być.


Today's the last day at work. Tomorrow I'm finally free.
My intention for tomorrow? I'm sure to sleep ..
The rest of the day was planned by kids who are on vacation. My beloved aunt is about to take them to the pool and then to some ice cream. What does not do for kids. In sum, I will tell you that I bet that I love children.
All in all, if the babies were paid well I could have been.

Dziś pokaże Wam moją kolejną stylizację.
Today will show you my next styling.

Bluzka / Blouses Klik
 
Spodenki / Shorts klik

Zamówiłam sobie również rzęski. Ostatnio stałam się ich wielbicielką. Nawet na wyjście do baru koniecznie muszę je zakładać. Inaczej się wtedy czuję.

I also ordered cilia. Recently I became their admirer. Even at the bar I necessarily have to put them on. I feel different then.
Eyelashes



Rzęsy / Eyelashes klik


Chciałabym Wam pokazać również moją Wishlistę z Rosegal.
Dalsza część postu będzie dotyczyła ubrań z kategorii Black Swing Dress.
Bardzo lubię ubrania w kolorze czerń tym bardziej sukienki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój wybór.


I would like to show you my Rosegal
The rest of the post will be on Black Swing Dress
I really like black clothes, the more dresses. I hope you enjoy my choice.



klik klik



Klik Klik


Klik Klik

Jak Wam się podoba ?

How do you like it ?

Proszę o kliki <3


Share: