Zwartość sierpniowego box'a od Liferia

Dziś chciałam Wam pokazać odsłonę boxa od Liferia, którą dostałam w tamtym tygodniu. Niestety, ale nie miałam możliwości zrobić tego wcześniej.

 

Tak prezentuje się zawartość całego pudełeczka.

Jantar - Kuracja na gorąco z wyciągiem z bursztynu do włosów suchych i łamliwych



Termissa - balsam ujędrniająco - antycellulitowy na bazie wody termalnej


Avance - krem CC



Id Italian
- beauty droplet professional makeup sponge



RadicalMed - szampon przeciw wypadaniu włosów (próbka)
Herbal Care - krem odżywczy, olejek arganowy (próbka)



Sanase
- morelowa maseczka do twarzy




Tak prezentuje się zawartość sierpniowego box'a od Liferia.
Najbardziej spodobała mi się kuracja na włosy suche z Jantar.
Niestety reszta mnie nie zachwyciła. Na tą chwilę z tej edycji jestem najmniej zadowolona. Może zmieni się to po używaniu danych kosmetyków.

A Wam jak się podoba zawartość box'a ?
Mieliście coś może z tej serii ?

Share: