Czerwona bluza z Zaful oraz pierwszy niewypał sukienka z Sammydress

Jak to dobrze, że już dziś piątek. Chwila odpoczynku jest potrzebna.

Dziś mam dla Was dwie stylizacje. Aczkolwiek zdjęcia odbiegają od innych. Nie miałam czasu zrobić sobie sesji więc są to selfiaczki. Ale najważniejsze, że ubrania są widocznie, nie rozmazane.

Najpierw chcę Wam pokazać co wybrałam sobie w Zaful.

A jest to Red Crop Czerwona bluza.



 


 


 Bluza Zaful Klik 

I druga rzecz to sukienka, która spodobała mi się od razu jak zobaczyłam ją na zdjęciu. Piękny kolor, cudowny krój, przylegająca do ciała - śliczna. Sukienka jest z Sammydress

Yellow Mini Dress


Bardzo ładna - prawda ?

A wiecie co .. potraktowałam ją jak piżamę. Zupełnie inaczej wygląda. Nie przylega do ciała. U dołu jest rozszerzana. Pierwsze ubranie z Sammy, które niestety przyszło inne niż oczekiwałam.






Sukienka ( moja piżamka ) Sammydress Klik


Proszę Was o kliki <3

I przesyłam Wam buziaki i tym samym życzę miłego dnia oraz weekendu <3
Share: