Etui.pl najlepsze etui dla Twoich smartfonów i tabletów

Od kiedy kupiłam Iphone'a świat case'ów całkowicie mnie pochłonął.
Ciągle oglądam różne strony z case'ami i większość bym kupiła, ponieważ uwielbiam je zmieniać.


Ostatnio poznałam sklep internetowy Etuo.pl. Jak się domyślacie pochłonął mnie na kilka dobrych godzin. Dlaczego ? Bo mają tyle case'ów ! Oszalałam !



Firma wraz ze sklepem internetowym ukazała się w 2014 r. Przez ten czas świetnie się rozwinęła pod kątem szerokiego asortymentu dla każdego telefonu czy smartfonów oraz tabletów.

Towar bardzo szybko zostaje wysłany, ponieważ w ciągu 24 h od zaksięgowania wpłaty. Dlatego czasami już na drugi dzień od zamówienia możemy spodziewać etui. No i oczywiście świetna opcja darmowej wysyłki przy zamówieniu za minimum 100 zł. :)

A Teraz chętnie pokażę Wam moje case'y ;)





Etui są wykonane albo z gumy albo z sylikonu. Oba materiały są do siebie podobne i niestety nie potrafię tego rozpoznać. Case idealnie dopasowuje się do telefonu. Dzięki świetnie wyciętym otworom na aparat czy podłączenie ładowarki oraz słuchawek.

Dla mnie wielkim plusem okazał się fakt, że etui ma powierzchnię jakby "antypoślizgową" więc mam większy komfort trzymania telefonu w ręku. Mamy mniejszą szansę, że telefon nam z niej niechcący wypadnie.
Po za tym etui osłania idealnie każdy brzeg telefonu więc nawet jeśli telefon nam spadanie nie musimy obawiać się o to, że rogi telefonu zostają uszkodzone. Nie wiem czy u Was też tak się dzieje, ale u mnie najczęściej właśnie po upadkach telefonu poszkodowane są jego rogi.

No i najważniejsze jak dla mnie - WYGLĄD !

Jeśli chodzi o wzory na telefony to każdy znajdzie coś dla siebie.
Firma z tego co zauważyłam na każda porę roku wypuszcza nowe serie case'ów.
Myślę, że spowodowane jest to nowoczesnością firmy oraz podążaniem za trendami. Każda seria case'ów jest tworzona pod kątem tego co modne jest w danym sezonie. I tak jak teraz są to kolory pastelowe, motywy kwiatowe tak i teraz firma postarała się i wypuściła świetną  letnią serię.

Kolekcja etui summer vibes
Ja swoje etui wybrałam właśnie z tej kolekcji.

















Chcę Was również poinformować o świetnej akcji, która prowadzi firma na Instagramie ! :D

Chodzi o to, aby zakupionemu case'owi zrobić zdjęcie i umieścić go na swoim Isntagramie z oznaczeniem #etuokonkurs .

Co piątek osoba, która ma najciekawsze zdjęcie wygrywa 100 zł na zakupy
w ich sklepie. Nie ważne czy to case'y czy może szkło hartowane. Wydajemy je na cokolwiek chcemy.

Więcej informacji pod :

Konkurs



Zapraszam do nich na inne kanały :
Dziękuje firmie za zaufanie <3

Jak Wam się podobają moje case'y ? Znacie firmę ?
Share: