Pielęgnacja stóp z Perfect Lady

Jeśli ktoś z Was dba o stopy to ten post jest właśnie dla Ciebie.
Chcę Wam dziś pokazać kosmetyki, które pomogą Wam w utrzymaniu pięknych stóp przez cały rok.

Na początku stópki klientkom obrabiałam frezarką, a później głębiej zadbałam o odpowiednią pielęgnacje stóp pod kątem np nawilżenia. 
Pokaże Wam po kolei co i jak robiłam.

Na początku chciałabym zaprosić Was do sklepu firmy Klik

Moim pierwszym krokiem było namoczenie stóp klientki w

Płynie zmiękczajacym i odświeżającym do kąpieli stóp



Od producenta :

Moja opinia :

Produkt dostajemy w plastikowej buteleczce. Otwarcie to również plastikowa nakrętka. Kolorystyka produktu biało-zielona. Z nazwą firmą oraz serią z przodu produktu oraz ze wszelkimi ważnymi informacjami na odwrocie.

Na początku obrabiania nóżek  (już po frezarce) namoczyłam klientkom stopy w tym preparacie. Co zauważyłam przy każdym moczeniu stóp ?

Stopy po namoczeniu stały się miękkie. Warstwa złuszczająca się została usunięta frezarką więc kolejna została namoczona i odżywiona.
Nawet po namoczeniu można było zobaczyć znaczną różnicę w strukturze skóry, która została wzbogacona w odpowiednie minerały. Dzięki temu stopy były milsze w dotyku.

Składniki :





Kolejny krok to było dalsze obrabianie pięt przez 



Tartka ma świetną gradację do usuwania zbędnego i złuszczającego się naskórka. Poradził sobie idealnie usuwając resztę martwego naskórka.

Następnie na nóżki nałożyłam

Bioaktywną i regenerujacą maskę do stóp




 

Od producenta :

 

Moja opinia :

Produkt dostajemy w okrągłym, plastikowym pudełeczku o dużej białej nakrętce. Kolorystyka taka sama jak w poprzednim produkcie.

Jeśli chodzi o kolorystykę produktu to jest to delikatna zieleń, która na stopach zmienia barwę na biel.

 Zadaniem maski jest usunięcie popękanej i suchej skóry. I rzeczywiście w ten sposób działa. Ja swoim klientkom trzymam maskę od 15-20 minut, aby był jakiś efekt. Po zmyciu maski widać, że stopy są odżywione. Skóra stała się gładka oraz przyjemna w dotyku. Substancje aktywne, które są w masce wniknęły głęboko w stopy. Dzięki temu na długi czas możemy cieszyć się pięknymi i niepopękanymi stopami. Po za tym wolniej pojawia nam się problem suchej skóry. Więc maska działa długotrwale.
Jedyny problem to taki, że maskę ciężko zmyć,ale to dzięki jej treściwej konsystencji. Natomiast najlepiej jest to co się da zmyć w  wodzie,a  resztę po prostu wytrzeć papierem.

I na sam koniec poszedł

Wygładzający antyperspiracyjny krem do stóp-


 Od producenta :


 Moja opinia :

Tak samo jak w pozostałych przypadkach produkt wykonany z plastiku. Kolorystyka również taka sama. Krem jest biały, ale mniej treściwy niż maska.
Zastosowałam go na samym końcu naszej stopowej pielęgnacji.
Po kremie skóra jest jeszcze milsza w dotyku. Widać, że krem również działa regenerująco na skórę. Dałam krem do stóp jednej ze swoich klientek i smarując nim stopy codziennie zauważyła dużą poprawę w wyglądzie stóp.
Mniej się pociły. Po za tym od razu po zastosowaniu stóp można cieszyć się przyjemnym dotykiem i zdrowym wyglądem. Suche pięty od razu znikają,a  na ich miejscu pojawiają się gładziutkie stópki. Jak by nowiutkie ;)


Podsumowując jest to świetna seria dla profesjonalistów, która świetnie radzi sobie z naszymi popękanymi stopami. Dzięki nim nasze nóżki odżyją i poczują nową młodość.

Gorąco polecam.

Firmie dziękuje za możliwość przetestowania :



A Wy znacie firmę ? Jak dbacie o stópki ?






Share: