Dżinsowa spódniczka z naszywkami róż

Czy Wam dnie też lecą tak szybko ? Niedawno był czerwiec, jeszcze pamiętam moje urodziny, a teraz już sierpień, który w mija w mgnieniu oka.
Czas leci nie ubłagalnie szybko i zawsze się zastanawiam czy tylko mi czy Wam również. I co jest tego powodem ?
Szybkie tempo życia czy może duże zaangażowanie w wykonywane czynności ?  Nie mam pojęcia, ale uważam, że troszkę za szybko mijają te dni. Niby każdy dzień przynosi coś innego. Z każdego dnia mamy jakąś lekcję życia i uczymy się czegoś nowego, ale mimo tego wszystkiego wolałabym, aby tak nie pędził. W tym momencie moje życie wygląda tak: praca - dom - praca - dom.
Czy to dobrze ? Zastanawiam się od dłuższego czasu i stwierdziłam, że muszę zacząć coś robić! Coś co mnie rozwija. Dlatego każdego wieczoru albo siadam i czytam książki albo staram się rozwijać w swoich pasjach. Oczywiście niestety nie da się robić tego codziennie- bo coś często wypada. Natomiast wiem, że nie marnuję tego życia. ;)

Dziś chcę Wam pokazać kolejną moją stylizację ;)

Od razu chcę zaznaczyć, że spódnica jest przepiękna! Taka jaką chciałam, natomiast znowu kompletnie nie trafiłam w rozmiar i jest za mała ;( Więc będę ją sprzedawała.
Nie wyglądam w niej aż tak źle, ale źle się czuję, ponieważ okropnie spłaszczyła mi tyłęk jak bym go wcale nie miała. Po za tym zbyt ściska mnie po bokach, żeby wygodnie się w niej poruszać.

Blue Skirt








Spódnica Rosegal Klik


Biustonosz Klik

Jestem pod wrażeniem tego biustonosza, ponieważ jest naprawdę cudowny <3
Wiem, że to nie pierwszy i ostatni, który zamówiłam.
Nie pokazuję go na ciele, ponieważ bym się krępowała ;)

Jak podoba Wam się moja stylizacja ?

Proszę o kliki <3

Klik Klik Klik Klik Klik

















Share: