płyn pod prysznic Anthyllis od Drogeria-ekologiczna

Witajcie mordeczki!

Dziś już niedziela, nie wiem czy też tak macie ja już myślę, że jutro do pracy i już mi się nic nie chce. Aczkolwiek jak miała bym wybierać czy praca czy szkoła to zdecydowanie praca, ponieważ choć mam z tego kasę.


Dziś ostatnia recenzja kosmetyków od:
drogeria-ekologiczna.pl

Po raz kolejny chciałabym polecić Wam ją do robienia zakupów. 
Drogeria- ekologiczna posiada największy asortyment wśród drogerii z kosmetykami naturalnymi. Po za tym znajdziemy tu zdrową żywność, a w tych czasach powinniśmy na zwracać uwagę.
Po co faszerować się chemią skoro można kupować rozsądnie i zdrowo.
Od wielu lat wiem, ze zdrowie jest najważniejsze i nawet jak są pieniądze to zdrowia się nie kupi dlatego warto zwracać uwagę na to co się je. 

Płyn pod prysznic KARDAMON i IMBIR - Anthyllis Bio Eco, Pierpaoli

Od producenta:
Wspaniały płyn pod prysznic i do kąpieli z ponad 95% naturalnych składników. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry ciała. Delikatnie oczyszcza skórę ciała, nawilża i odżywia. Zawarte w nim wyciągi z kardamonu i imbiru z ekologicznych upraw nadają mu właściwości odświeżające i tonizujące. Kardamon wycisza sprawia, że kąpiel staje się relaksująca a imbir orzeźwia. Zawarte w nim wyciągi z kardamonu, imbiru i soku ze skórek pomarańczy z ekologicznych upraw nadają mu właściwości odświeżające i tonizujące.

Skład INCI:
Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Elettaria Cardamomum Seed Extract*, Zingiber Officinalis (Ginger) Root Extract*, Glycerin, Parfum(Fragrance)**,Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Lactic acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool.


Moja opinia : 

Zastanawiam się od czego zacząć czy od plusów czy od minusów. Może jednak najpierw ten minus, bo w sumie jest tylko jeden.
I jest nim zapach. Jeśli chodzi o żele pod prysznic mam spore wymagania co do zapachu, ponieważ uważam, że powinna  być to przyjemna chwila, która pozwoli nam się cieszyć tymi minutami oraz rozkoszować. Uważam, że powinien to być moment relaksu. Dlatego przyjemny zapach jest bardzo ważny. Niestety ten mi się nie spodobał. To wszystko dlatego, że jest to zapach roślinny , mocno czuć imbir, który jest troszkę cierpki. Dawałam wiele szans, myślałam, ze może się przyzwyczaję, ale niestety nie potrafiłam. Oczywiście pamiętajmy, że zapach jest dla każdego kwestią indywidualną. Co dla mnie przyjemne dla innych może być mniej przyjemne. Więc nie sugerujcie się mną, a najlepiej same sprawdźcie na sobie ;)
Konsystencja idealna do rozprowadzana po skórze. Milutko rozchodzi się po całym ciele.
Natomiast jeśli chodzi o działanie to super. Zauważyłam, że skóra jest bardzo delikatna, nawilżona. Po dotyku czuć milutką skórę, która jest bardzo dobrze oczyszczona.
Jeśli chodzi o orzeźwienie o którym mówi producent to go nie zauważyłam. 
Żadna alergia, żadne podrażnienia nie wyskoczyły, a to dzięki temu, że te produkty są testowane dermatologicznie. 

Bez SLS i SLES, PEG, parabenów, fenoksyetanolu, alkoholu etylowego, parafiny czy sztucznych barwników oraz wykonane bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego i pochodnych - dla mnie jest to bardzo ważne. 

Dziękuje firmie za zaufanie i możliwość przetestowania:


Share: