Gąbeczka Konjac Sponge - Yasumi

Witajcie kochani !

Od dawna miałam napisać Wam o gąbeczce Konjac, którą kupiłam. W końcu przyszedł ten czas.

Yasumi - Bamboo Charcoal Konjac Sponge -
Gąbka Konjac z bambusem dla skóry trądzikowej

Od producenta:
Gąbka Konjac powstała z korzenia rośliny o nazwie konjac znanej i cenionej w Japonii od ponad 1500 lat. Jej włókna mają naturalne właściwości nawilżające i oczyszczające oraz delikatny odczyn zasadowy. Dzięki nim gąbka przywraca skórze jej optymalny poziom pH oraz z łatwością usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Unikalna struktura włókien Konjac delikatnie i przyjemnie masuje skórę podczas mycia, stymulując przy tym regenerację naskórka i pobudzając krążenie krwi. Bez potrzeby korzystania z dodatkowych substancji myjących i oczyszczających, gąbka pozostawia skórę świeżą, czystą, miękką i gładką.

Dzięki dodatkowi bambusa gąbka doskonale sprawdza się w pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i ze skłonnością do powstawania zmian trądzikowych. Łagodzi podrażnienia, nawilża, działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie, ograniczając ilość bakterii odpowiedzialnych za powstawanie trądziku. Dokładnie oczyszcza skórę ze wszystkich zanieczyszczeń i delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Regularnie stosowana pomaga też zredukować ilość zaskórników i odtyka zatkane pory skóry. Dzięki odczynowi zasadowemu gąbka przywraca skórze naturalne pH i zapewnia jej pełen komfort. 


Działanie:
- dokładnie oczyszcza skórę
- złuszcza martwe komórki naskórka
- odblokowuje pory
- reguluje poziom sebum
- redukuje ilość zaskórników

Zalety:
- naturalna gąbka z korzenia rośliny Konjac
- nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów i barwników
- w 100% biodegradowalna
- ma odczyn zasadowy – przywraca skórze odpowiednie pH
- nie wymaga stosowania kosmetyków myjących i oczyszczających
- zawiera dodatek bambusa o właściwościach antyseptycznych i antybakteryjnych
- odpowiednia do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i ze skłonnością do powstawania zmian trądzikowych





Moja opinia:

 Byłam bardzo ciekawa tej gąbeczki, ponieważ słyszałam o niej wiele dobrego. Zastanawiałam się czy są to tylko przechwałki czy rzeczywiście prawda. Jak zobaczyłam ją w drogerii internetowej nie zastanawiałam się ani chwili tylko wrzuciłam ją do koszyka. Jedynie nad czym się zastanawiałam to jaką wybrać. Tak jak wiecie miałam przez pewien czas problemy ze skórą, dlatego wybrałam gąbeczkę do skóry trądzikowej. Chciałam się pozbyć krost, które szpeciły moją twarz. Na początku stosowałam samą gąbeczkę konjac ale nie zauwazyłam, żadnej poprawy. 
Dlatego wpadłam na pomysł, że będę myła nią buzię nakładając na nią np żele do twarzy i tu mój pomysł okazał się strzałem w 10.  Dzięki gąbce żel czy mydło fajnie się pieniło i lepiej czyściło twarz . Skutkowało to tym, że łatwiej było mi się pozbyć moich nie doskonałości.
Próbowałam robić nią peeling, natomiast tu nie zdała egzaminu, ponieważ wszystko wsiąkło w gąbkę zabierając wszelkie drobinki peelingu. Dlatego efekt pozbycia się zrogowaciałej skóry nie pojawił się.
W następnej kolejności używałam jej do zmywania maseczek oraz glinek położonych na twarz i tu też super. Mycie było szybsze oraz bardziej komfortowe.

Bardzo polubiłam się z tą gąbeczką i wiem, że kupię następną. Może dałam jej za krótki czas do sprawdzenia się samej, ale to nie ważne, ponieważ idealnie współgra z innymi kosmetykami i wtedy efekt jest podwójny.

A Wy kochani ją znacie ? Co o niej uważacie ?
Share: