Moje nowości od Bell - same cudowności

Witajcie ! 

Dziś ogłosili kto dostał się na konferencję Meet Beauty. Ja niestety jestem na liście rezerwowej. Mam nadzieję, że jeszcze mi się uda:)Trzymajcie kciuki, jeszcze jakieś szanse są, co prawda bardzo małe, ale zawsze lepsze to niż nic ;)

Ostatnie dnie mam bardzo napięte, a wręcz powiem , że stresujące. Na szczęście Bell wiedziała jak poprawić mi humor i dostałam od nich przepiękną paczuszkę ;)
Dziś chciałabym Wam pokazać co otrzymałam. 

Lakiery do paznokci - Bell Secret Garden - Nail Enamel

01 Magnolia

02 Forget Me Not
03 Secret Flower
04 Orchid
05 Tulip
06 Rose
 
Piękne, żywe, wiosenne kolory

 Błyszczyki do ust - Bell Secret Garden - Sparkly Lip Gloss
05 i 02

Za błyszczykami nie przepadam, więc jestem ciekawa czy te pokochasz, czy też moje uczucia się nie zmienią ;)

 Dostałam również wiele kosmetyków z serii Hypoallergic

 
HYPOAllergenic Fixing Mat Loose Powder - Hypoalergiczny sypki puder utrwalający

HYPOAllergenic Face&Body Illuminating Powder - Hypoalergiczny rozświetlacz do twarzy i ciała

 
HYPOAllergenic Illuminating Rouge - hypoalergiczny róż do twarzy

HYPOAllergrnic Long & Volume Mascara - Hypoalergiczny tusz do rzęs 

HYPOAllergenic Mat Lip Liquid - hypoalergiczna matowa pomadka w płynie 

HYPOAllergenic Lightening Concealer - hypoalergiczny korektor rozświetlająco- korygujący 

03 i 01

Bardzo, ale to bardzo chcę podziękować firmie Bell. Firma Bell po raz kolejny przesłała do mnie cudowne kosmetyki, które od jutra zaczynam testować . Paczuszka znacznie poprawiła mi humor .
Bell jesteście niezastąpieni <3 


Mieliście może coś z mojej paczuszki ?
Jak tak napiszcie co uważacie o tych produktach .
Chciałabym się jeszcze dowiedzieć co myślicie o produktach Hypolaergicznych ? Używacie ich ? 

Przesyłam buziaki ;*

Share: