Baikal Herbals - Tonik OCZYSZCZAJĄCY dla cery tłustej i mieszanej

Witajcie kochani!

Ostatnio nie mam na nic czasu, co raz więcej obowiązków, a od kwietnia dojdą jeszcze nowe.
Nie  wiem jak ogarnę to wszystko, pewnie blogosfera zostanie troszkę zaniedbana ;(
Dlatego od razu chcę Was przeprosić za to, że posty pewnie nie będą pojawiały się regularnie, a najbardziej za zaniedbanie Was moi kochani <3 Natomiast obiecuję, że wszelkie zaległości na pewno zostaną nadrobione;)

Baikal Herbals - Tonik OCZYSZCZAJĄCY dla cery tłustej i mieszanej

 Od producenta:

Tonik do twarzy o działaniu oczyszczającym, który jest oparty na ekstraktach roślinnych jeziora Bajkał, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę, pozostawia na niej uczucie komfortu i świeżości na cały dzień.
Nagietek i tarczyca bajkalska pomagają wyeliminować zaczerwienienie i podrażnienie, ściągają rozszerzone pory.
Pasternak łagodzi, zmiękcza skórę i ją ujędrnia a leśna mięta uelastycznia.
Dzięki zastosowaniu naturalnych składników aktywnych tonik przywraca naturalną równowagę skóry i ja odżywia.
Nie zawiera parabenów i PEG.

Sposób użycia: Nanieść tonik na wacik i przecierać nim twarz i szyję.
 




 Skład: Aqua with infusions of: Scutellaria Baicalensis Root Extract (extract of Scutellaria baicalensis), Pastinaca Sativa Extract (extract parsnip), Organic Calendula Officinalis Oil (organic calendula oil), Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract (mint extract timber), Organic Spiraea Ulmaria Extract (organic meadowsweet extract), Organic Salvia Officinalis Leaf Extract (organic sage extract); Glycerin, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid (food preservative).




Moja opinia: 

Cena : 13,27 zł

Tonik dostaniemy w plastikowej buteleczce, która jest zrobiona z naprawdę porządnego materiału, ponieważ ciężko jest ją wgnieść. Jest to jej minusem, ponieważ ciężko wydobyć płyn, musimy czekać aż sam wycieknie. 
Przezroczysta ciemna zieleń to barwa buteleczki. W każdej chwili możemy kontrolować ile toniku zostało nam jeszcze do zużycia.
Bardzo prosta szafa graficzna. Nazwa firmowa oraz motyw roślinny.
Zapach jest bardzo przyjemny, co mi się spodobało, ponieważ często w naturalnych kosmetykach jest czuć zbyt mocno rośliny, a wręcz czasami zapach zielska. A tu nie, przyjemny świeży zapach.
Na pewno idealnie przywraca Ph skóry.
Jeśli chodzi o samo działanie produktu, tu aż tak do końca wniebowzięta nie jestem.
Mogę od razu Wam napisać , że jak dla mnie jest takim średniaczkiem. Zaskórników, ale niestety nie rusza, na pewno ich nie zmniejsza. Ewentualnie może hamować namnażanie nowych - dobre i to.
Na pewno skóra jest fajnie odświeżona. Zauważyłam, że tonik potrafi zahamować wydzielanie sebum, co jest bardzo istotną kwestią. Bynajmniej przy mojej tłustej skórze.
Natomiast nie wysusza jej za bardzo. Pozostawia dobrze nawilżoną. 
Miałam wiele zaczerwienień na twarzy, tu akurat sobie nie poradził.
Jego plusem jest wydajność, mam go już bardzo długo i jeszcze nie zużyłam pół buteleczki.

Skończę ten tonik, ale ponownie po niego nie sięgnę. Miałam więcej sprawdzonych, do których wole wrócić albo przetestować nowy. 

Na dziś to koniec.
Dobrej Nocy i buziaki dla Was ;) 


Share: