Carbon Coco - mój sposób na wybielanie zębów

Chyba każdy z nas marzy o białym uśmiechu. Ja próbuję już na wszelkie sposoby.
Na razie testuję pasty, paski i inne. Nie chcę iść do dentysty, ponieważ mój narzeczony poszedł na wybielanie. Wydał 500 zł, a efekt nie jest wow. Niestety. Oczekiwałam czegoś więcej. Jest spoko. Różnica jest widoczna, ale za taką cenę oczekiwaliśmy czegoś innego. Mocniejszego. Wyraźniejszego.
Ostatnio na pomoc z wybielaniem zębów przyszła mi zagraniczna firma Carboncoco.
Jest to Australijska firma. Oferuje w pełni wegańskie i naturalne produkty. 

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2138/8997/t/4/assets/logo_home.png?1941734042535774316

Oto mój mały wybielający pakiecik : 



Na stronie jest kilka pakietów. Zapraszam Tutaj.

 

Węgiel aktywny. 



Od producenta :

Jest to utleniona wersja węgla drzewnego. Jest skuteczna do wybielania zębów.  Usuwa zewnętrzne plamy z zębów bez toksycznych składników.
Produkt jest  100 % naturalnym wybielaczem zębów.
Proszek nie tylko wybiela zęby, ale również poprawia ogólny stan zdrowia jamy ustnej.
Zawiera glinę bentonitową, który wspomaga remineralizację zębów. Ma właściwości antybakteryjne. 

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2138/8997/files/jar_descriptions.png?v=1501552717






Pasta do zębów z węglem aktywnym





 
 





 Od producenta :

Pasta z węglem aktywnym. Zmniejsza bakterie do 90 %. Penetruje głęboko między zębami.
Zadaniem pasty jest : usuwanie plam na zębach, dbanie o ich zdrowy wygląd oraz o zdrowe dziąsła. Dzięki paście mamy świeży oddech.



Szczoteczka do zębów









Od producenta :

Szczoteczka jest wykonana z węgla drzewnego. Zawiera w bambus w każdej szczecinie szczoteczki.


 https://cdn.shopify.com/s/files/1/1112/4670/files/iconscc4-us.png?v=1488345579


 Zacznę od razu, że efekty są widoczne. Nawet po pierwszym razie jest już delikatne wybielenie zębów. Niestety moja praca czasami jest stresująca, ponieważ rozmowa z klientem i to przez telefon zbiega na różne tory. Czasami na milsze czasami na gorsze. Jeśli nachodzą te drugie i jestem zdenerwowana to palę fajka i niestety to nie pomaga mi w wybielaniu zębów. Natomiast musze powiedzieć, że naprawdę jestem zadowolona z  systemu wybielającego Carbon Coco.
Kiedyś stosowałam węgiel do wybielania zębów też byłam zadowolona z wybielania. Natomiast później odczuwałam ból dziąseł, a czasami i zębów. Przy stosowaniu węgla z tej firmy tego nie ma. Uważam więc, że to co pisze producent to jest szczerą prawda. Czyli, dodatkowo ochrania zęby i dziąsła oraz je wzmacnia.
Sam węgiel czasami dobrze potrafi się nie wypłukać z zębów, ponieważ wchodzi między nie. Natomiast pasta świetnie je doczyszcza. Usuwając czarny proszek.
Bardzo polubiłam się z tą serią, ponieważ mam bzika na punkcie wybielania zębów, a te produkty mi w tym pomagają.
Nie dość, że efekt jest widoczny to na dodatek świetnie radzą sobie z osadem na zębach. Po zwykłych pastach osad często był odczuwany. Natomiast ta seria świetnie sobie radzi nawet z osadem.

Nie odczuwam żadnego bólu. Dziąsła wyglądają na zdrowsze. Zęby z dnia na dzień są coraz bielsze. Niestety efektu Wam nie pokażę na zdjęciu, ponieważ nie przepadam za swoim uzębieniem. Są po prostu krzywe. Natomiast będę w czasie zakładala sobie aparat na zęby. Chcę je wyprostować. Wtedy będe mogła Wam je pokazać.

Carbon Coco jest naprawdę świetnym produktem. Osoby, które chcą wybielić swoje zęby na pewno się na nim nie zawiodą. Tym bardziej osoby, które chcą utrzymać swoją biel tez powinny korzystać z tego systemu wybielającego.

Jednym zdaniem jestem na wielkie TAK.

A Wy stosowaliście system wybielania z tej firmy ? Znacie węgiel aktywny ?
Share: