Zadbane stópki ? To możliwe z frimą Deila Cosmetics oraz ich nową serią kosmetyków do stóp "Good Foot Podology "

Pielęgnacja stóp również jest bardzo ważna. Niestety wiele osób zaniedbuje ją kiedy przychodzi jesienna pora oraz zimowa. Nie powinniśmy tak robić, ponieważ w wiosnę ciężej jest je doprowadzić do odpowiedniego stanu. Natomiast większa ilość osób dba tylko o stopy wiosną czy latem, kiedy są one odsłonięte.

Ostatnio pokazywałam Wam jak dbałam o stópki z firmą Perfect Lady Tutaj ! Natomiast od Deli dostałam cudowną przesyłkę i również musiałam ją koniecznie przetestować.

Nie pisałam wcześniejszego postu co było zawarte w paczuszce, ponieważ od razu wolę pisać recenzję. Bo możecie czegoś więcej się dowiedzieć, niż pooglądać same zdjęcia. Po za tym warto śledzić mnie na Instagramie Tutaj ! - obserwuj ! 
Tam na instastory pokazuję co dostaję od firm - więc warto ;)

Tak prezentuje się cała zawartość !
Seria nazywa się : Good Foot Podology



1. Kąpiel perełkowa

 

Od producenta :

45% mocznika.

  • Intensywnie zmiękcza zrogowaciałą skórę. 
  • Ułatwia usuwanie martwego naskórka. 
  • Relaksuje i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. 
Do stosowania przy odciskach, modzelach, nagniotkach i zrogowaceniach oraz zawsze wtedy, kiedy stopy potrzebują relaksu.

 

 

Moja opinia :

Stwierdziłam, że nie będę Wam opisywała jak wyglądają produkty, bo przecież po to robię zdjęcia, że widzicie. Bardziej będę skupiała się na skuteczności produktów, które testuję, bo o to chodzi.


Muszę powiedzieć, że ta sól od razu znalazła sobie we mnie sprzymierzeńca. Stosowałam ją na kilku osobach jak całą serię, żeby sprawdzić jak się sprawdza przy różnych rodzajach skóry. 
Sól bardzo fajnie rozpuszcza się w wodzie i delikatnie barwi ją na zielony kolor. Jak stopy potrzymamy ok 15 minut możemy zauważyć, że są milsze w dotyku. Na pewno nasza skóra świetnie rozmiękła, dzięki czemu łatwiej będzie nam pozbyć się różnych zrogowaceń. Każda skóra choć ta najgrubsza zrobiła się delikatna i przyjemniejsza w dotyku. A to dopiero początek.

2. Peeling do stóp


Od producenta :

Wygładza stopy bez podrażnień. 

  • Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek. 
  • Wygładza i zmiękcza. 
  • Nawilża i odżywia. 
  • Odświeża i relaksuje 
Do stosowania w przypadku zrogowaciałych pięt, suchych i bardzo suchych stóp, po każdej kąpieli stóp i przed zabiegiem pedicure.




 Składniki :

Wygładza stopy bez podrażnień. 

  • Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek. 
  • Wygładza i zmiękcza. 
  • Nawilża i odżywia. 
  • Odświeża i relaksuje 
Do stosowania w przypadku zrogowaciałych pięt, suchych i bardzo suchych stóp, po każdej kąpieli stóp i przed zabiegiem pedicure.
60 ml. 
  • Naturalne drobinki złuszczające z pestek moreli, łupin orzecha włoskiego i migdałowca.
  • Allantoina.
  • Gliceryna.
  • Masło Shea.
  • Witamina E.
  • Ekstrakt z dzikiej wodnej mięty.


Moja opinia: 

Peeling nie jest gruboziarnisty, a mimo to właśnie w taki sposób działa. Bardzo dobrze złuszcza naskórek, który jest niepotrzebny. Przy tym pozbywamy się wszelkich stwardzeń na stopach. Pięty świetnie doprowadza do porządku i dzięki temu nie są zgrubiałe i nie widać na nich suchości. Po za tym pozbywamy się wszelkich szorstkości. Miałaś problem, ze podczas zakładania rajstop zahaczały Ci się nie przyjemnie o pięty ? Dzięki temu ten problem zniknie.

3. Maska wygładzająco - regenerująca 


Od producenta :

  • Przynosi ulgę bardzo suchej i popękanej skórze stóp.
  • Nadaje stopom jedwabistą gładkość.
  • Odżywia i regeneruje suchą skórę.
  • Przywraca dobrą kondycję zniszczonym stopom. 
  • Odświeża i relaksuje.
Do stosowania przy bardzo suchej skórze stóp z tendencją do zrogowaceń i pękania.
10 ml + skarpety







Moja opinia :

Myślałam na początku, że są to skarpety działające na zasadzie złuszczającej. Natomiast tutaj wygląda to inaczej. Na stópki nakładamy maskę, która znajduje się w saszetce i do tego skarpetki i tam czekamy.



Maseczka jest świetna pod kątem nawilżenia stóp. Nie jest to chwilowe nawilżenie, ale jedno z dłużysz jakie osiąga się po tego typu produktach. Regeneracja zadziałała w 100 % .
Możemy po nich cieszyć się świetnymi i delikatnymi stopkami przez dłuższy czas.

4.Krem w piance



Od producenta:

Lekka formuła. 

  • Nawilża.
  • Pokrywa delikatną warstwą ochronną. 
  • Odświeża i koi. 
Stosować regularnie po każdej kąpieli.






Moja opinia : 


Pianka jest super delikatna. Praktycznie nie odczuwamy, że mamy ją na stopach. Spokojnie możemy położyć się z nią spać nie odczuwając dyskomfortu mokrych nóg. Ja niestety w kremach do stóp tego nie lubię. Bardzo często jest tak, że na stopach czuć film, który przeszkadza. Tu pianka jest tak delikatna, że działając szybko zostaje wchłonięta. Więc nie odczuwamy, że coś jest na stopach. Dzięki niej czuć  nawilżenie, ale jest mniejsze niż podczas stosowania maseczki.

5. Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń




Od producenta :

  • Usuwa zrogowacenia i modzele.
  • Przywraca uczucie komfortu i relaksuje.
  • Przywraca stopom zdrowy wygląd.
Stosować przy zmianach wymagających intensywnego zmiękczania i złuszczania, ale nie częściej niż 1 raz w tygodniu.




Moja opinia : 
 
 Niestety to chyba jeden z produktów do których mogę się przyczepić. Stosowałam go u klienta, który miał modzele oraz odciski i niestety nic nie dało. Więc uważam, że ten jedyny produkt się nie sprawdził. Niestety nawet w małym stopniu nie udało mu się ich usunąć.

6. Tartka do stóp


 
 
 
 
 

Pilerka sprawdza się bardzo fajnie. Szybko radzi sobie z martwym naskórkiem skutecznie się go pozbywając. Daje uczucie w dotyku milszych stóp. Ale oczywiście, żeby jakieś  efekty były to trzeba używać również kosmetyków. natomiast ja tą pilerkę stosuję przy każdej kąpieli ;)


Znacie tą serię ? Co o niej myślicie ?  ;)
Share: