ELegancka koszula w kwiaty od Zaful oraz Wishlista Rosegal i Zaful

Skarby, czemu życie jest czasami takie ciężkie ?
Moja babcia od dwóch miesięcy leży w szpitalu. Ostatnio zatrzymała się jej akcja serca. Lekarze odratowali ją tylko dzięki temu, że miała rozrusznik serca. W tym momencie leży na ojomie. Podtrzymywana jest przez specjalne aparaty. Stan jej zdrowia się nie poprawia, a człowiek myśli o najgorszym.
Mimo, iż jest to normalne, że ludzie odchodzą. To jest to najgorsza rzecz jaka może być. Sama myśl, że babci może nie być z nami mnie przeraża. Jest to już starsza kobieta. Ma 83 lata, ale uważam, że każdy wiek jest za młody, aby odejść z tego świata.
Trzymajcie kciuki za to, żeby moja babcia jednak wyszła z tego cała.

Mimo tego co się dzieje w moim życiu blog to blog. I staram się go nie zaniedbywać.

Także dziś przychodzę do Was z moją kolejną stylizacją z Zaful.
Tym razem stylizacja jest z piękną i elegancką Koszulą w kwiaty.

Koszula jest z bardzo dobrego materiału. W porównaniu z innymi świetnie się ją prasuje.

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Koszula Klik

Chciałabym od razu pokazać Wam kolejną Wishlistę z Zaful.
Tym razem będą to tapered jeans .

Ninth Bleach Wash Distressed Tapered JeansCut Out Destroyed Tapered Jeans
 
Floral Embroidered Tapered JeansEmbroidered Tapered Jeans
Klik Klik


Wiecie, że moim drugim ulubionym sklepem jest Rosegal.com
Dlatego przygotowałam Wam kolejną Wishlistę tym razem będzie dotyczyła Long dresses czyli długich sukienek.


Long Sleeve Backless Maxi Pleated Flowy Dress - ORANGE XLMaxi Lace Panel A Line Prom Formal Dress - SHALLOW PINK L


Long Chiffon Ruff Collar Prom Dress - LIGHT PINK ONE SIZEHigh Split Off The Shoulder Floral Maxi Dress - WINDSOR BLUE M

Klik Klik




Kochani mam do Was wielką prośbę - proszę o kliki <3 Wam to zajmie kilka sekund, a mi da dalszą współpracę <3
Share: