Chusteczki odświeżające od Marion

Chusteczki odświeżające są już od długiego czasu moim must have w torebce.
Są idealne kiedy chcemy odświeżyć dłonie bądź okolice intymne.
Po za tym świetnie przydadzą się kiedy coś rozlejemy.

Najlepiej się sprawdzą kiedy jesteśmy w podróży. Jedziemy do szkoły czy pracy. Czyli wszędzie gdzie jesteśmy po za domem. Wtedy możemy natychmiast się odświeżyć i to bez pomocy mydła oraz wody. Więc jest to wielka wygoda.

Jedną z firm, które mają w swoim asortymencie chusteczki odświeżające jest to MARION. 

 

Taką piękną paczuszkę chusteczek odświeżających dostałam właśnie od tej firmy. 

Firma Marion posiada cztery warianty zapachowe. 

 

flower garden (zapach kwiatowy)

 

fruits (zapach owocowy)

 

green tea (zapach zielonej herbaty)

 

 sea breeze (świeży, morski zapach)


Od producenta : 

Odświeżające chusteczki skutecznie oczyszczają i nawilżają skórę bez potrzeby użycia wody i mydła. Delikatnie pachnące chusteczki nasączone zostały specjalną formułą zawierającą aloes i witaminę E, które utrzymują wilgotność w skórze, przyspieszają procesy odnowy naskórka oraz nadają skórze miękkość, gładkość i elastyczność. Nie zawierają barwników i alkoholu.


 

W każdym opakowaniu znajduje się 15 sztuk chusteczek odświeżających. Dlatego idealnie nadają się do torebki nie zajmując dużo miejsca.
Jeśli chodzi o zapachy chusteczek to jak najbardziej przypominają te z opisów.
Każdy ma inną szatę kolorystyczną. Dzięki temu stają się nie powtarzalne.
Już nie raz uratowały mnie z opresji.
Np jadąc do Białegostoku do dermatologa od razu po pracy zajechałam do Mac Donalda. Byłam głodna. Wiem wiele pewnie nie pochwali tego, ale cóż czasami mam na niego ochotę. No i oczywiście wsiadając do samochodu z Colą wylała mi się na ręce. Wyjęłam chusteczki i za chwilę cieszyłam się czystymi i nielepiącymi rączkami.


Chusteczki odświeżające są naprawdę świetną alternatywną dla wszystkim.
Nawet dla dzieci. Które tym bardziej narażone są na różne sytuacje, gdzie potrzeba szybko się odświeżyć. Szkoła - dotykanie ławek, jedzenie. Plac zabaw-  niekontrolowany upadek i pobrudzenie. Autobus - dotykanie siedzeń. Po za tym nasze ucieszy już nie będą pobrudzone farbami, ponieważ te chusteczki świetnie sobie z nimi poradzą.
Dlatego Marion pomyślał nawet o maluchach.



Dziękuje firmie za zaufanie <3 

Share: