"Różowo mi" stylizacja z Zaful oraz " Kwiatki bratki " stylizacja z Sammydress, a dodatkowo Wishlista z Dresslily

Kochani jak myślicie czy zmienić szablon bloga? Szybko wszystko mi się nudzi i dlatego się nad tym zastanawiam. Ostatnio pomagałam koleżance, która założyła bloga. Troszkę znowu pobawiłam w Html i coraz lepiej go poznaje, dlatego zastanawiam się czy znowu czegoś nie zmienić na blogu.
I myślę, że jak znajdę jakiś fajny szablon to go zmienię.  tym jest dużo różu i uważam, że jest zbyt słodki. Bardziej dziewczęcy, a warto zrobić bardziej kobiecy. I myślę, że bardziej przejrzysty.

Dziś przychodzę z kolejnymi stylizacjami z Zaful oraz Sammy.

Chcecie zobaczyć ? Zapraszam dalej <3 

Kolejna stylizacja jest z odrobinką różu ! Ah jak ja uwielbiam ten kolor :)

Pink Stripe



















Koszula Zaful Klik












Bluzka Sammydress Klik


Po za tym chcę Wam pokazać kilka rzeczy z Dresslily

See through club dress

Sexy Plunging Neck Long Sleeve Flower Pattern See-Through Women's Dress - WHITE L

Klik


Knit Sheer Backless Criss Cross Mini Dress - LIGHT GRAY ONE SIZE

Klik


Backless Lace Mini Bodycon Short Dress - BLACK M

Klik


Laciness One Shoulder See Through Mini Dress - BLACK XL

Klik

Backless Lace Up Fitted Club Bandage Mini Dress - BLACK M

Klik


Bardzo proszę Was o kliki <3


Share: