Modnie z Rosegal ? Casual Dresses w Wishliście

Piątek wieczór. A ja co ? Siedzę w domu ?
Tak.. wiecie.. Ostatnio właśnie siedzenie w domu sprawia mi wielką radość. W końcu mam czas usiąść. Mogę poczytać książkę. Napisać dla Was post. Obejrzeć ukochany serial. Na jesień zawsze przychodzi mnie taki czas, kiedy bardzo cenię sobie własny kąt. Wolę zaszyć się ze swoim narzeczonym i porozmawiać. Przytulać się. Coś obejrzeć. Tak wiem, dla wielu z Was może brzmieć to banalnie. Ale właśnie po całym męczącym tygodniu taki piątek jest mi potrzebny.
Najlepsze odstresowanie. Ciepła herbata. Koc. Książka.
Po herbacie piwko i wspólne śmiechy z moim "M". <3
Tak cenię sobie takie wieczory.
Za to jutro czeka mnie mała imprezka, więc musi być też i spokojnie ;)

Teraz siedząc w pokoju i przyglądając się mojemu ukochanemu przeglądam Rosegal.
Znowu mam klika fajnych propozycji dla Was kochani ;)

Casual dresses to właśnie dziś je przeglądam i chcę Wam pokazać kilka nowości na ich stronie. 

Pocket Sleeveless A Line Dress - WHITE XL
Formal Color Block Work Bodycon Dress - BLACK XL 


Jak podoba Wam się moja Wishlista ?


rosegal

Klik

Mam dla Was kod, dzięki któremu będziecie mieli troszkę taniej : )

Wpiszcie RGEN :)

Bardzo proszę Was o kliki, dla Was to chwila, a dla mnie ma to znaczenie <3 Dziękuje z góry <3
Share: