Organic Shop - peeling do ciała Belgijska Czekolada

Cześć !

Kolejny tydzień przed Nami. Jaki będzie ?
Tak naprawdę zależy to tylko i wyłącznie od Nas. Pamiętajcie, że najważniejsze jest nasze nastawienie oraz pozytywne myślenie. To pozytywne myśli przyciągają pozytywne przypadki, wydarzenia. Myśląc negatywnie szkodzimy sami sobie. Potęgą podświadomości przyciągamy złe chwile momenty.
Zmieńmy myślenie na pozytywne,a zobaczycie, że Wasz tydzień będzie o wiele lepszy ! 

-------------------------------------

Na początku chcę Wam kochani podziękować za to, że ze mną jesteście ! Cieszy mnie fakt, że z dnia na dzień jest Was coraz więcej. To dzięki Wam mam ochotę by pisać i by być tu dalej z Wami. 
Jesteście cudowni <3

-----------------------------------------

Dziś przychodzę do Was z recenzją peelingu do ciała.


Bohaterem dzisiejszego postu jest Organic Cocoa & sugar body scrub  - Peeling do ciała  belgijska czekolada. 

Jak sama nazwa wskazuje , zapowiada się ciekawie.

                                                                                                                                                                
 


Od producenta:
Luksusowy scrub do ciała z organicznym masłem kakaowym, cukrem trzcinowym i masłem shea zapewnia skórze wyjątkową pielęgnację. Oczyszcza z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń i martwego naskórka, wspomaga usuwanie toksyn i dotlenia komórki. Wykazuje działanie ujędrniające i wygładzające, zmiękcza skórę i poprawia jej elastyczność. Wpływa też na wyrównanie kolorytu skóry i przywraca jej promienny i młody wygląd. Pozostawia na skórze wyjątkowy i bardzo zmysłowy zapach czekolady, który działa pobudzająco na zmysły. Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.

 



Działanie:
- zmiękcza i wygładza skórę
- ujędrnia i poprawia elastyczność
- usuwa martwy naskórek
- dotlenia komórki
- pobudza zmysły

Zalety:
- nie zawiera SLS-ów, silikonów i parabenów
- łagodny dla skóry
- zawiera certyfikowane, organiczne składniki
- odpowiedni do każdego rodzaju skóry
- apetyczny, zmysłowy zapach






Peeling zapakowany mamy w plastikowym , przezroczystym  pojemniku z czarną nakrętką.
Po zdjęciu nakrętki ukaże nam się folia, dzięki temu wiemy, że nikt wcześniej nie dotykał naszego scrub'u.
 Po otwarciu ukaże Nam się ciemno brązowy produkt.Który niestety apetycznie nie wygląda, ale nie warto się zrażać ;)


Konsystencja naszego gagatka jest mocno zbita. Dzięki temu nakładając produkt na rękę nie musimy się obawiać, że gdzieś Nam ucieknie. Świetnie przyczepia się do ciała.  
Zapach - jest jak najbardziej wyczuwalny zapach czekolady. Obawiałam się, że może być zbyt mocny, a w moim odczuciu jest idealny. Ani za mdły ani za mocny. Naprawdę w sam raz. 



Można odczuć prawdziwą przyjemność kiedy go stosujemy. Dla mnie jest to chwila relaksu, chwila dla mnie. Stosując go od razu po pierwszym użyciu zauważyłam, że moja skóra stała się delikatniejsza. To znaczy, że martwy  naskórek został usunięty. Nie podrażnia naszej skóry, nie prowadzi do zaczerwień czy uczuleń.

Po regularnym stosowaniu czyli 2-3 razy na tydzień zauważyłam, że skóra stała się również nawilżona. Efekt miękkiej skóry utrzymał się ze mną na dłużej, a zawsze tego mi brakowało.
Niestety zapach nie utrzymuje się zbyt długo, ale to nie zraża mnie w żaden sposób do niego.

Wiem, że na pewno powrócę do niego. Tym razem myślę o innej wersji zapachowej.
Zaskoczył mnie bardzo przyjemnie i mogę polecić go każdej osobie, która lubi naturalne kosmetyki oraz delikatne ale zarazem działające peelingi.

-------------------------



Ten peeling jak i inne kosmetyki naturalne, które później zobaczycie kupiłam na stronie:
triny.pl 
Mogę Wam polecić tą stronę, ponieważ jest tam bardzo duży asortyment naturalnych kosmetyków. Firm jest tam tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie. Po za tym bardzo fachowa obsługa oraz wszystko przyszło mi tak naprawdę na 2 dzień. Gdzie w innych drogeriach musiała bym czekać około tygodnia.
Oczywiście ważną sprawą dla mnie są ceny - a tu znajdziemy kosmetyki w przystępnych cenach. Na kieszeń każdego.
Pozostało mi tylko polecić ten sklep.


A Wy mieliście coś z tej firmy ? A może mieliście ten peeling ? Co o nim sądzicie ?

Używacie naturalnych kosmetyków ?

Na dziś to tyle buziaki dla Was <3
Share: