Moje zakupy - H&M


Witajcie , witajcie, witajcie !

Dziś wtorek , dzień zakochanych !

Walentynki !

Wszystkim zakochanym życzę powodzenia w miłości , wytrwałości w niej oraz aby była tylko i wyłącznie szczęśliwa ;)

Dziś kochani przychodzę do Was z małym haulem , które ostatnio kupiłam. Przepraszam, ze nie są to zdjęcia profesjonalne, ale nie mam osoby, która z chęcią robiła by zdjęcia, dlatego często robię sama. Mój chłopak nie jest wielbicielem zdjęć i nudzi go jak pozuje więc mi w tym nie pomoże. Muszę liczyć na siebie, ale obiecuje, że kiedyś to się zmieni.












A to moja druga stylizacja. Spódnica jak i bluzka jest z H&M.
Bardzo lubię ten sklep, bo zawsze znajdę w nim coś ciekawego i za atrakcyjną cenę ;)




Czy któraś ze stylizacji przypadła Wam do gustu ? Jak spędzacie Walentynki ?







Share: