Doskonały żel do higieny intymnej Anthyllis od Drogeria-ekologiczna.pl

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend ? Mi  zdecydowanie za szybko i mam nadzieję, że te  tydzień  mi się skończy jak najszybciej. Zaczął się dość felernie. 

Wczoraj z moim mężczyzną zrobiliśmy sobie dzień dla siebie - pojechaliśmy do kina , a później mój ukochany zabrał mnie do Restauracji ;) Chyba jeszcze mnie kocha. ..


Kochani, na początku chciałabym polecić Wam pewną internetową drogerię.
Wejdźcie tu : www.drogeria-ekologiczna.pl/

Drogeria ekologiczna jest największą Eko drogerią w Polsce. Wyróżnia ją przemiła obsługa, szybki czas realizacji, ponieważ już na drugi dzień miałam swoje kosmetyki. Dodatkowym i ważnym atutem są ceny -przystępne dla każdego. Nie musimy obawiać się o naszą przesyłkę, ponieważ są one monitorowane. 

W zakładce Eko Dom znajdziemy rzeczy do sprzątania, zmywania oraz prania. Wszelkie produkty są ekologicznymi oraz bezpiecznymi środkami do czystości.  Ważną cechą tych środków jest zapach, który na pewno nas nie drażni. Takich produktów mogą używać alergicy, ponieważ produkty zostały zbadane pod tym punktem. 
Kolejna zakładka to Dziecko - firma bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie jeśli chodzi o tą kategorię. Oferta jest bardzo szeroka od pieluszek do zabawek poprzez ubranka czy inne akcesoria dla maluchów. Wszystkie produkty są przebadane i posiadają certyfikaty. Nie musimy obawiać się, że kosmetyk uczuli naszego bobaska. 
Oczywiście musiała się znaleźć zakładka Mama, kobieta. My kobiety będziemy mogły chodzić w tej zakładce i chodzić i ciągle dorzucać coś do koszyczka. 
Uroda i Zdrowie - tu znajdziemy wszelkie naturalne i ekologiczne kosmetyki. 
Co raz częściej pojawia się temat zdrowej żywności , więc nie mogło zabraknąć go i tutaj . Możemy kupić budynie, kaszy, bakalie, produkty bez glutenu i inne. Dla mnie ostatnio stał się to bardzo ważny temat dlatego skuszę się na kupnie kilku produktów żywnościowych. 
No i coś dla mężczyzn - ostatnia zakładka.

W ramach współpracy z firmą otrzymałam kilka produktów. Dziś chciałabym Wam jeden przedstawić. 

ANTHYLLIS - Ekologiczny płyn do higieny intymnej w wyciągiem z borówki i nagietka

Od producenta :
Delikatny płyn do higieny intymnej Pierpaoli Anthyllis Eco Bio jest idealny dla kobiet o bardzo wrażliwej skórze.
Najdelikatniejszy i bezpieczny płyn do higieny intymnej. Firma Pierpaoli, linia Anthillis to długie i najlepsze doświadczenie któremu można zaufać. Anthillis jest idealny nawet dla najbardziej wymagającej skóry.
W ponad 95% naturalny skład, duża pojemność 300 ml, certyfikowany skład, brak substancji szkodliwych czynią go numerem 1!
  • płyn do higieny intymnej Pierpaoli Anthyllis przeznaczony jest do codziennej higieny intymnej,
  • wyprodukowany na bazie naturalnych składników,
  • wyciąg z nagietka zawarty w płynie Pierpaoli zapobiega podrażnieniom, ma także właściwości przeciwzapalne,
  • ekstrakt z owoców borówki łagodzi, odżywia i odświeża,
  • naturalny zapach lawendy pochodzi z wyciągu z lawendy z biologicznych upraw,
  • płyn Anthyllis idealnie nadaje się dla osób o bardzo delikatnej skórze,
  • skomponowany tak, żeby zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii,
  • nie zawiera alergenów,
  • dzięki fizjologicznemu pH płyn Anthyllis jest idealny dla kobiet w wieku rozrodczym,
  • nie zawiera SLS ani SLES,
  • badany dermatologicznie na obecność metali ciężkich takich jak nikiel, chrom i kobalt,
  • nie zawiera sztucznych zapachów,


Moja opinia:

Żel posiadamy w plastikowym opakowaniu z pompką. Dzięki temu możemy dozować odpowiednią ilość produktu.
Żel jest koloru beżowego wpadającego troszkę pod przygaszoną żółć.
Zapach : gdy go używam czuje się jak bym była w lesie tylko skupiając się na wąchaniu trawy i roślin , które na niej rosną. Czyli zapach czysto przyrodniczy. Na pewno świeży, w którym wyczuwa się jak najbardziej zielone rośliny.

Płyn bardzo fajnie się sprawdził. Często po goleniu skóra jest bardziej wrażliwa, czasami piecze dzięki niemu niechciane skutki golenia maszynką zniknęły.
Bardzo dobrze odświeża,a ta świeżość pozostaje z nami na bardzo długo. 
W żaden sposób mnie nie uczulił, nie podrażnił, a wręcz jak wcześniej wspomniałam podrażnienia eliminował.
Oczywiście przywraca również odpowiednie Ph dla strefy intymnej, które jest bardzo ważne.
Dzięki wyciągowi z nagietka nie miałam żadnych stanów zapalnych, a u mnie zapalenie pęcherza pojawia się bardzo często. Dlatego widząc jego działanie oraz zapobieganie szkodliwym czynnikom wiem, że gdy mi się skończy na pewno po niego sięgnę ponownie. 

SKŁAD INCI : Aqua, Sorbitol, Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Chloride, Disodium Capryloyl Glutamate, Lactic Acid, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lavendula Hybrida Oil*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract*, Glycerin, Linalool.


PS. więcej informacji o firmie " drogeria-ekologiczna" znajdziecie w kolejnych postach <3

Zapraszam do zapoznania się z nich ofertą. Zajrzyjcie z czystej ciekawości, a zobaczycie, że ich cudowny świat przyciągnie Was do siebie. 

Firmie dziękuje za zaufanie !

Kolejne produkty w kolejnych postach <3

Buziaki ; *
Share: