Nails Company - lakiery hybrydowe godne polecenia

Witajcie moi kochani !

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją.

Kochani każda kobieta dba o swoje dłonie. Kremy , maski, peelingi - to wszystko robimy, aby wyglądały estetycznie. Ale dla wielu z Nas takie zabiegi nie wystarczają. Na pewno zgodzicie się ze mną , że dzięki pomalowanym paznokciom dłonie wyglądają o wiele lepiej.
Na początku używaliśmy standardowych lakierów, które długo wysychały, później pojawiły się znane Nam wszystkim hybrydy. Na pewno nie jedna z Was je robiła i pewnie nadal robi. Dla mnie jest to najlepszy sposób malowania paznokci, ponieważ nie muszę czekać , aż mi wyschną , siedzieć i na nie dmuchać. Uważać, aby nigdzie nie dotknąć. Z takimi problemami dzięki hybrydom możemy się pożegnać.

Dziś chcę Wam zaprezentować markę hybryd :

Nails Company



O firmie :
Firma Nails Company istnieje na rynku od ponad dwunastu lat.
Ich produkty są zarówno jak i dla osób początkujących jak i zaawansowanych. Formuły żeli, hybryd i akryli są dostosowane do różnych preferencji stylistek. Są zawsze na czasie - czy to z nowościami produktów, które wychodzą na rynku czy też w kolorystyce swoim lakierów, żeli .

 Od firmy otrzymałam : 

Flash Shine  


Od producenta :
Najnowsza formuła lakieru nabłyszczającego, który dzięki niezwykłej formule znajduje zastosowanie w lakierach hybrydowych oraz żelach kolorowych. Idealnie rozprowadza się na paznokciach nadając im nowy blask. Flask Shine nie posiada warstwy dyspersyjnej, a efekt "Gloss" utrzymuje się do 4 tygodni. Aplikacja za pomocą pędzelka pozwala na równomierne rozłożenie produktu bez smug. Flash Shine usuwamy pilnikiem lub frezem od manicure hybrydowego
Moja opinia :Nabłyszczenie jest na prawdę na najwyższym poziomie. Zazwyczaj używałam Top'u z Semilac'a natomiast ten  jest o wiele lepszy. Połysk przynajmniej dwa razy bardziej błyszczący od innych Top'ów. Utrzymuje się naprawdę długo. Nie rysuje się, nie odpada. Nakładając go, przez pół tora tygodnia był w nienaruszalnym stanie. 


Base Soak Off Bond
Od producenta: 
Idealny produkt stworzony dla klientek o łamliwych i kruchych paznokciach.
Nowa formuła pozwala przedłużyć paznokcie na szablonie, a formuła EasyShape, powoduje, że dopasowuje się do kształtu danej płytki. Base Soak Off Bond posiada warstwę dyspersyjną. Po utwardzeniu aplikujemy kolor lakieru hybrydowego na powierzchnię produktu. Baza jest całkowicie rozpuszczana przez Remover
 Moja opinia :
Niestety u mnie ta forma przedłużania się nie sprawdziła. Musiałam nałożyć ok 5 warstw, aby to co dobudowywałam się nie złamało. Jak dla mnie to za dużo, ponieważ paznokieć był bardzo gruby, a mimo tego był dalej elastyczny. Jak się domyślacie  dobudowaną część mogłam wyginać.

Base Ultra Strong

 Od producenta :
Innowacyjny preparat przeznaczony do osłabionych oraz z zniszczonych paznokci.
Działa jak " bomba witaminowa " na naturalną płytkę. Zawarte w bazie witaminy E i B2 odbudowują paznokieć nadając mu zdrowy wygląd. Base Ultra Strong stosujemy razem z wytrawiaczem typu Primer. Profesjonaliści aplikują bazę jako podkład pod żele i akryle. Produkt usuwany pilnikiem nie rozpuszcza się w removerze.
Moja opinia:
Jak ją dostałam oraz pierwszy raz nałożyłam, zauważyłam, że po zdjęciu hybrydy nie miałam tak wysuszonych paznokci jak wcześniej. Tak naprawdę nie było śladu, że na paznokciach była hybryda.
Jeśli będziemy stosowali ją przy każdym nakładaniu hybrydy czy żelu uważam, że nasza płytka może być w nienaruszonym stanie.

 Gelique



Gama kolorystyczna tych lakierów jest naprawdę ogromna. Można wybierać " wzdłuż i wszerz", a na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Tak naprawdę patrząc na te wszystkie cudowne kolory aż ciężko się na coś zdecydować. Chciało by się mieć je wszystkie.

Znajdziemy tu kolory od bieli do czerni , po róże, błękity , zielenie czy czerwienie. Ja miałam możliwość przetestować kolor "Lava's Love " czyli piękną czerwień, która była ich nowością na jesień 2016 r.
Kolor przepięknie wygląda na paznokciach i u mnie utrzymał się dwa tygodnie, więc jest to bardzo dobry czas. Tak naprawdę po dwóch tygodniach hybrydę powinno się zmieniać, ponieważ po takim czasie skóry sa już duże i pojawiają się odrosty płytki paznokciowej. 


Gelique Magnetique


Od producenta:
Efekt kociego oka na paznokciach. To niepowtarzalna linia lakierów hybrydowych , kótre dzięki opiłkom metalu nadają naszej stylizacji trójwymiarowego wyrazu. Magteique NC to przepiękna linia kolorów eleganckich, subtelnych  i wyrazistych. Aby stylizacja nabrała głębi, lakier magnetyczny aplikujemy dwa razy za każdym razem przykładając magnes do nie utwardzanego koloru.

  Moja opinia :
W tej ofercie lakierowej znajdziemy 33 różne efekty kolorystyczne kociego oka. Ja dostałam kolor wpadający w fiolet z drobinkami brokatu. Zakochałam się w nich . Przepiękny kolor, a nie mowa jak zrobiłam nim oczekiwany efekt. Mogłam się im przyglądać i przyglądać.
Oczywiście nie mogło zabraknąć magnesu, dzięki któremu tworzy się efekt kociego oka. 


1. Mermaid Effect - Efekt Syrenki, odcień złoty lub multikolor. To doskonały pigment do szybkich zdobień. Aplikowany na warstwę dyspresyjną lakieru hybrydowego lub żelu kolorowego. Nie zmienia odcienia podczas użytkowania.
  2. Holo Powder- Mirror Powder -  to światowy trend w stylizacji paznokci. Niezwykłe łatwa aplikacja pozwala uzyskać efekt tafli lustra na paznokciach. Nakładamy na warstwę nabłyszczacza bez warstwy dyspersyjnej. Do wykończenia stylizacji polecamy Top Chrome. 

Zarówno jednym jak i drugim efektem jestem mile zaskoczona. Aczkolwiek bardziej drugim, ponieważ jest on teraz bardziej na czasie.   A teraz kilka stylizacji pazurków z użyciem produktów, o których pisze w tym poście. 


 

















Cieszę się, że zapoznałam się z firmą Nails Company. Na pewno  nie raz skorzystam jeszcze z ich usług, ponieważ mają cudowne kolory, które zachwycą każdego, a co najważniejsze trzymają się ok 2 tygodni. Po za tym przemiły kontakt, chęć pomocy przy stosowaniu otrzymanych produktów- to czego brakuje wielu firmom. Nails Company zyskała tu bardzo dużego plusa. Dlatego wiem, że moja współpraca z tą firmą się nie kończy, ponieważ na pewno sama zakupię jeszcze kilka innych lakierów. I Wam kochani też polecam. Zajrzycie na ich stronę, a zobaczycie, że warto ;)
Buziaki Dla Was <3 
Nails Company - dziękuje za zaufanie ;)


Share: