Swetrek i koszula od Rosegal

Witajcie perełki. Już środa. Po środzie już tydzień zginie.
Chcę Wam serdecznie podziękować za wszelkie wasze komentarze i to, ze ze mną jesteście. Dziękuje, że pozwalacie mi rozwijać skrzydła. 


Moja sunia ponad dwa miesiące temu się oszczeniła i miała 7 pięknych szczeniaków. Rasa piesków to owczarki niemieckie.  Zostawiłam sobie jedną sunię, a resztę oddałam. Moja malutka sunia jest długo włosa i jest cudownym pieskiem. Bardzo szybko uczy się komend. Przez dwa tygodnie nauczyłam robić ją " siad" oraz "daj łapkę " . Teraz skupiam się jeszcze na innych. Chcę mieć pieska, który w końcu będzie się mnie słuchał, a ja będe zadowolona, że udało mi się wyszkolić szczeniaka. 
Nauczenie szczeniaka nie jest to prosta sprawa. Dlatego jeśli uda mi się to zrobić będę bardzo zadowolona i spełniona.

Ze swoim narzeczonym nazwaliśmy ja Deneris. Tak jak królowa smoków z Gry o Tron. 

Po za tym jest z niej mega przytulas. A ja takiego pieska chciałam. Który jest mądry, troszkę rozrabia, ale lubi się przytulać. 


Chcę Wam jeszcze raz pokazać swój ostatni Sweterek ( klik ) od Rosegal 



 


 


 

 Niestety, ale znowu kolejna rzecz mi nie przyszła. Też czekam już spory czas na nią. Wygląda tak: 

Split Neck Long Plaid Boyfriend T-Shirt -




 
Share: