Nieva Urban Skin - nowa seria detoksykująca

Witajcie kochani!
Przepraszam, że ostatnio ciągle dodaje posty, aż mi jest głupio, że nie mam czasu Was odwiedzać. Muszę się Wam wytłumaczyć. Moja teściowa wyjechała do Anglii, cały dom stał na mojej głowie. Po za tym miałam dwóch dużych głodomorów więc czasu dla siebie mało. Zawsze starałam się nadrabiać w pracy. Natomiast jeszcze przez ten tydzień nie będzie to możliwe, ponieważ ja jako kierowniczka muszę szkolić nowe osoby, które przychodzą do pracy. W poniedziałek była jedna osoba, której musiałam poświęcić cały swój czas, a jutro przychodzą kolejne dwie.
Dlatego niestety nie miałam możliwość tego zrobienia, ale plusem jest to, że teściowa wróciła, więc będę mogła po pracy zająć się Wami robaczki. 

Dziś chcę Wam przedstawić nową serię od Nivea. 

Urban Skin Detoks 1-Minutowa Maska

 

 

 Od producenta : 

NIVEA Essentials URBAN SKIN DETOKS Maska 1-minutowa z białą glinką i aktywnym ekstraktem z magnolii: 
• oczyszcza skórę z toksyn, redukując stresory środowiskowe
 • zapewnia ekstra – głębokie oczyszczenie i złuszcza martwe komórki naskórka dzięki peelingującym drobinkom 
• udoskonala cerę i wspiera jej piękny wygląd 

\

Składniki :

Aqua, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Microcrystalline Cellulose, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride 

 

Moja opinia :

 Kolorystyka jest po prostu przeurocza. Mówi do klienta " bierz mnie a zrobię z Tobą cuda". Autentycznie, kiedy widzę na półce takie piękne opakowania to, krzyczą do mnie, że muszą być moje. Strategia marketingowa zagrana jest bardzo dobrze, ponieważ wiele Polek ocenia po wyglądzie. Kupuje to co się podoba. 


 

  

 Pistacjowy kolor maseczki fajnie wygląda na twarzy. 

 

 

 

 Zacznę od tego, że jak założyłam maseczkę od razu czułam okropne szczypanie. Czytałam książkę Sekrety Urody Koreanek i tam było napisane, że jeśli kładziemy jakiś kosmetyk na twarz czy ciało i zaczyna nas piec czy szczypać to maseczka nie jest dla Nas. Nasza skóra tak reaguje na skład kosmetyków, których nie lubi. Myślę sobie .. i tak moja skóra nie jest w jakimś super stanie, więc zobaczymy co będzie się działo. Mówiąc szczerze nie zauważyłam żadnych negatywnych efektów. Po zastosowaniu maski przez ok 3 tygodnie z dnia na dzień twarz piekła coraz mniej, aż w końcu pieczenie ustało.
Twarz po tej maseczce stała się wygładzona. Nie zauważyłam jednak zmniejszenia porów i oczyszczenia skóry. Myślę, że maseczka jest fajna, aby twarz została dobrze oczyszczona z zanieczyszczeń atmosferycznych czyli takich z powietrza.
Maseczka ma w sobie drobinki peelingujące więc również złuszcza martwe komórki naskórka.
Niestety skład stawia wiele do życzenia, bo sporo w nim alkoholu. 

Urban Skin Ochrona Krem na dzień




NIVEA Essentials URBAN SKIN OCHRONA +48H BOOSTER NAWILŻENIA Krem na dzień z kwasem hialuronowym, antyoksydantami i ekstraktem z bio zielonej herbaty.
ZOBACZ I POCZUJ UDOSKONALONĄ I ZDROWO WYGLĄDAJĄCĄ CERĘ!
 Rozpieść swoją skórę tym lekkim, szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji kremem. Ciesz się intensywnym nawilżeniem, uczuciem jedwabiście gładkiej i odświeżonej cery w ciągu dnia!
  • Zapewnia dodatkową ochronę antyoksydacyjną i wzmacnia naturalny system ochronny Twojej cery.
  • Pomaga chronić Twoją cerę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych, zanieczyszczeniem powietrza i szkodliwym działaniem promieni słonecznych dzięki ochronie UVA/UVB (SPF 20).
  • Zapewnia Twojej skórze obfite, 48-godzinne nawilżenie.
  • Lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawia, że poczujesz wspaniałe odświeżenie.



Składniki :

Aqua, Octocrylene, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Alcohol Denat., Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylpropanediol, Distarch Phosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Silica Dimethyl Silylate, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Carbomer, Dimethiconol, Sodium Polyacrylate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, BHT, Parfum, CI







Moja opinia :


Krem na bardzo leciutką formułę. Jest tak jakby troszeczkę żelowy. Kolor przecudowny, ale na twarzy staje się transparenty. Krem na dzień bardzo dobrze nawilża twarz. Pozostawia ją delikatną oraz nawilżoną. Powłoka bardzo szybko zostaje wchłaniana.
Fajnie sprawuję się jako baza pod makijaż. Wystarczy chwila i wnika w naszą skórę.

Urban Skin Detoks Krem na noc



Od producenta: 


NIVEA® Essentials URBAN SKIN DETOKS +48H BOOSTER NAWILŻENIA Żel-krem na noc z kwasem hialuronowym, antyoksydantami i ekstraktem z bio zielonej herbaty:
• pomaga oczyszczać skórę z toksyn każdego wieczoru - dla widocznie udoskonalonej, zdrowo wyglądającej cery
• przywraca zdolność antyoksydacyjną skóry i wzmacnia jej naturalny system ochronny
• pomaga cerze zregenerować się podczas snu
• wypełnia Twoją cerę obfitym, 48-godzinnym nawilżeniem
• lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawiają, że poczujesz wspaniałe odświeżenie
ZOBACZ I POCZUJ UDOSKONALONĄ I ZDROWO WYGLĄDAJĄCĄ CERĘ! Rozpieść swoją cerę tym lekkim, szybko wchłaniającym się i łatwym w aplikacji żel-kremem. Ciesz się intensywnym nawilżeniem, uczuciem jedwabiście gładkiej, odświeżonej i oczyszczonej z toksyn cery!





Składniki :

Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Glucosylrutin, Isoquercitrin, Glycyrrhiza Inflata Root Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Dimethiconol, Sodium Hydroxide, BHT, Phenoxyethanol, Citronellol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Alcohol, Parfum, CI 47005, CI 42090



















Moja opinia :

Również delikatna formuła. Przyjemnie nakłada się na twarz. Natomiast uważam, że jest bardziej treściwa od serii na dzień. Nie wchłania się już tak szybko jak krem na dzień. Pozostawia przez chwilę tłusty film. Wchłania się dłużej niż krem na dzień.
Po nocy czuję odżywienie skóry oraz jej odświeżenie. Nawilżenie jest również nieodłącznym efektem stosowania tego krem - żelu.


Po kuracji tą serią mogę stwierdzić, że moja twarz została fajnie nawilżona, odświeżona. Nie towarzyszyło temu żadne alergie oraz zaczerwienia.
Po za tym seria ta zachęcała swoim wyglądem do regularnego stosowania.
Polubiłam ją i na pewno będę używała jej do momentu aż mi się skończy.

Myślę, że warto jeszcze wspomnieć, że nie wyskoczyły mi żadne niechciane pryszcze czy zaskórniki.
Jeśli chodzi o to cera została taka sama, a nawet trochę zaczęła dbać o nią pod kontem antyoksydacji.


Znacie tą serię ? Stosowaliście ? Jak Wam się sprawdziła ? ;)





Share: