Pasetelowo - szara narzutka oraz sukienka w kratę od Gamiss

Cześć kotełeczki! Dziś już piątek. Moje ciało i dusza krzyczą " w końcu " . 
Jestem bardzo zmęczona. Chcę się wyspać. Chcę pochodzić po Waszych blogach i chyba w końcu to mi się uda. Nie mogę doczekać się 15.30, bo wtedy kończę pracę. 

W sobotę robię obiad i tak zastanawiam się co mogę zrobić, aby wszystkich zaskoczyć. Pomożecie ? Rzućcie mi jakiś pomysł.Może akurat coś wybiorę. 

Dziś chcę Wam pokazać dwie moje nowości od Gamiss

Na początku piękna narzuta - kardigan.
Ma piękne kolory, pastele połączone z szarościami idealne i na wiosnę i na zimę. 































































Teraz pokażę Wam Sukienkę ( klik ) w której w realu wyglądam jak cyganka, a na zdjęciach świetnie się prezentuję.










































I niestety czekam bardzo długo już na Kurtkę dżinsową ( klik ), która niestety do mnie nie dotarła, a wygląda tak : 


Cool Double Button Pockets Denim Jacket - BLUE L

Jak Wam się podoba moje zamówienie ?


Share: