Kozaki za kolano Zaful

Hej kochani !  
Zima zbliża się dużymi krokami. Podobno ma być to sroga zima. Jakiej dawno nie było. Czy tak będzie ? Okaże się. 
Ja jestem wielbicielką wiosny oraz lata, a jesieni i zimy nie lubię. Te pory roku mnie dobijają, zmieniają mój wesoły nastrój na bardziej melancholijny. 

Mimo okropnej pogody humor mój ulegał poprawie, ponieważ dostałam świetną paczuszkę od Zaful.

Przyszły mi moje cudowne, długie kozaczki ( klik ).

Na początku niestety troszkę brzydko pachniały i obawiałam się, że nie pozbędę się tego zapachu. Postały na balkonie i zapach się ulotnił. 


 
















 
Kochani dodatkowo mam dla Was wielki kupon na 10 - 20 %.  Wpisując  ZafulChen kupicie taniej. 

Od razu chcę Wam przypomnieć o świetnych promocjach. 


内嵌图片 1















内嵌图片 2



















 Klik
内嵌图片 1



Jak Wam się podoba ta stylizacja ? Lubicie takie kozaki ? ;)
Share: