Skinn Coffe Club - ku utracie zbędnych kilogramów ?

Witajcie perełeczki moje kochane <3 


Ostatnio nie mam na nic czasu dlatego przepraszam Was za moją znikomą aktywność na Waszych profilach. Obiecuję, że po sesji się to zmieni.


Ponad miesiąc temu dostałam od : Skinny Coffee Club 28 dniowy Detox dla mojego ciała w postaci kawy, którego głównym zadaniem jest utrata nadmiernych kg.



Przybliżę Wam co to jest.

Od producenta : 
  • klinicznie udowodniono, że pomaga szybko schudnąć
  • widoczne efekty już po pierwszym tygodniu
  • daje energię na cały dzień
  • poprawia kondycję cery
  • szybko spala tłuszcz i przyśpiesza metabolizm
  • pomaga utrzymać stracone kilogramy
  • zmniejsza wzdęcia
  • niesamowicie smakuje


Skinny Coffe Club jest idealne dla osób, które chcą szybko schudnąć. Jest smaczny, organiczny i specjalnie zaprojektowany, aby podnieść metabolizm, spalić tłuszcz.


Moja opinia : 
Produkt dostajemy w kartonowym opakowaniu. Kolory dominujące to biel połączona z subtelnym różem oraz czarne napisy. Niby proste, a jednak słodkie, przykuwające uwagę. 
Kawa wygląda zupełnie tak samo jak naturalna, czarna kawa. Po zalaniu jest tak samo. Producent pisze, aby najlepiej jej nie słodzić ani nie używać żadnych mleczek ewentualnie kokosowe, ale ja nie mogłam się przekonać do tak radykalnej zmiany. Nie miałam blisko siebie mleka kokosowego więc wlałam normalne mleko.
Smak rzeczywiście nie jest zły, ja nie przepadam za kawami parzonymi, ale ta dała się polubić moim kubkom smakowym, a nawet zaczęła się z nimi zaprzyjaźniać.




Jeśli chodzi o efekty kawy to na pewno daje nam kopa energetycznego na cały dzień. Czasami kawa rozpuszczalna działała odwrotnie, a z tą kawą jest tak, że spanie odchodzi daleko w las i mamy dużo energii na cały dzień. Co skutkuje w lepszej efektywności w pracy.
Spalanie tłuszczyku, gubienie zbędnych kg. Jest tu troszkę prawdy, ponieważ pijąc ją codziennie widziałam fajny efekt. Skóra robiła się bardziej napięta przez co wydawało się, że gubimy tłuszczyk. Jeśli przerywamy picie kawy efekt zanika, więc trzeba pić ją codziennie. Ale nie ma efektu jojo.
Myślę, że przy ćwiczeniach można osiągnąć bardzo fajne efekty.
Ja niestety nie stosowałam jej dość regularnie. Czasami po prostu zapominałam, czasami nie miałam jej pod ręką. Ale efekty widać po pierwszym tygodniu- to prawda.
Nie oczekujmy spektakularnych efektów, ponieważ nie ma nic za darmo. To, że zgubicie dzięki tej kawie 10 kg jest mało realne. Ćwiczenia i tylko wyłącznie regularne ćwiczenia mogą coś zdziałać. A w połączeniu z tą kawą po prostu przyjdą szybciej.

Przez pierwszy tydzień piłam kawę i ćwiczyłam trzy razy w tygodniu i to prawda, że zauważyłam, że na brzuszku jest troszkę mniej niechcianego sadełka niż jak ćwiczyłam bez tej kawy.
Myślę, że jest to kwestia kopa energetycznego, ponieważ w tamtym czasie miałam więcej siły na ćwiczenia i to skutkowało widocznymi efektami. Po prostu więcej robiłam na siłowni.
Po za tym zwiększyło to mój metabolizm co każdy z nas wie co oznacza.



Czy ją polecę ? Myślę, że tak. Aczkolwiek chcę Was uczulić na super efekty bez żadnego wysiłku ! Coś takiego po prostu nie istnieje. Takie suplementy diety mogą tylko nam pomóc, ale nie odwalić za Nas całej roboty. 

Jeśli chodzi o mnie to po jakimś czasie powrócę do tej kawy nawet ze względów energetycznych.

A wy jakie macie zdania na temat takich produktów ?
Share: