Zamówienie z Zaful - sexy skirt ;)

Witajcie kochani ! 
U mnie wielkie zmiany. Nowy rok przyniósł mi duże zmiany w życiu, ale jeszcze nie powiem dokładnie o co chodzi. Niedługo na pewno się dowiecie. Na pewno Nowy Rok to rok zmian. Mam nadzieję, że na lepsze. Dziś chcę Wam pokazać moich kilka stylizacji. Głównie chodzi mi o spódnice. Więc proszę zwróćcie na nie uwagę. Czy Wam się podobają czy nie. 


Wszystkie spódnice są z Zaful


 

 

KLIK 

 

 

 KLIK

 

 
 
 KLIK


 

 

 

 

 

KLIK 


Niestety ta ramoneska, którą pokażę nie do końca mi się podoba. Na zdjęciu wygląda fajnie. 


Cropped Zip Up Jacket

 Klik

Natomiast zegarek kochani jest naprawdę świetny. 

 


 


 Klik


Jak Wam podoba się moje zamówienie ? Czy spódnice są w Waszym guście ? Która podoba Wam się najbardziej ? 


Share: