Styczeń - Wishlista Rosegal

Cześć kochani !
Wishlisty w styczniu jeszcze nie pisałam więc w tym momencie chcę to nadrobić.
Lubię przeglądać asortyment sklepu i wybierać to co najbardziej mi się podoba. 
Dziś chcę przedstawić Wishlistę Rosegal.

rosegal 


Powyżej wstawiłam baner, abyście wiedzieli, że u nich dalej trwają promocję, z których warto korzystać. 

Lace Insert Off The Shoulder Vintage Flare Dress - Wine Red - M


Klik 
 
Glitter Flare Sequin Cocktail Dress -

 Klik

Patrzcie jakie piękne kolczyki znalazłam. Gdybym mogła takie nosić chętnie bym je zamówiła. Niestety moje uszy preferują tylko i wyłącznie złoto i srebro.

Fancy Colorful Rhinestone Waterdrop Stud Earrings
 Klik

Pair of Alloy Faux Sapphire Heart Earrings -


 Klik


 Stylish Women's Openwork Rhinestone Embellished Hairband -

 Klik

 Trendy Solid Color Gold Plated Cut Out Cat Shape Hairpin For Women -


 Klik



 Jak Wam się podoba ? ;)

Share: