Bio olej kosmetyczny konopny Etja od Rafashop

Cześć misie! 
Już czwartek. Co tam u Was słychać ? Wszystko dobrze ?
Ja może w końcu będę miała troszkę więcej czasu na bloga i Instagrama. W końcu. 


Kochani ostatnio pisałam Wam o sklepie rafa-shop
Mam nadzieję, że skorzystaliście z kodu promocyjnego na hasło " kobiecomania ". Macie 5% rabatu. 
Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to zróbcie to koniecznie teraz. Po co płacić więcej skoro można zapłacić mniej. A na pewno każdej z Was czegoś brakuje w swoim asortymencie kosmetyków. Zawsze tak jest, że coś wyjdzie. A tu kupicie naturalne kosmetyki, najlepszych firm więc polecam. 
Przypominam, że mój rabat łączy się z innymi rabatami w sklepie. Możecie więc mieć w sumie aż 10%. 

Dziś chcę Wam przedstawić kolejny produkt. 

Bio olej kosmetyczny konopny Etja 

 

KONOPIE SIEWNE (Cannabis sativa)

Gatunek rośliny z rodziny konopowiatych. Jest jedynym przedstawicielem monotypowego gatunku. Występuję na obszarach Azji Środkowej, Azji Centralnej oraz na pograniczu Euro-Azjatyckim. Roślina zwykle osiąga 1,5 metra wysokości, choć może osiągać dorastać w sprzyjających warunkach do ponad  3 metrów wysokości. Odmiany żeńskie wydzielają intensywny zapach. Jako rośliny uprawne wymagają sporego nawadniania. Roślina ma szerokie zastosowanie w przemyśle światowym od włókienniczego, po farmakologiczne do kosmetycznego. Z nasion utrzymuję się olej konopny o brązowo-zielonej barwie i korzenno-orzechowym zapachu.

 

OLEJ KONOPNY BIO /Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil/

Nierafinowany, tłoczony wyłącznie na zimno z nasion konopi pochodzącej z uprawy ekologicznej. Jest jedynym olejem naturalnym charakteryzującym się idealną proporcją NNKT, pełniącą kluczową rolę w metabolizmie lipidów w organizmie człowieka. Dzięki swoim właściwością wykazuję wysoki działanie odżywcze,  immunostymulujace, regeneracyjne i przeciwstarzeniowe. Wpływa korzystnie na strukturę i wygląd skóry, która staje się bardziej elastyczna i uzyskuje za sprawą zawartego chlorofilu ładniejszy koloryt. Przy systematycznym stosowaniu wszelkiego typu podrażnienia i stany zapalne jak egzema, łuszczyca ulegają złagodzeniu.Za sprawą lekkiej formuły i przeciwalergicznemu działaniu stosowany jest w kosmetykach dla dzieci. Wrażliwy na wyższe temperatury dlatego powinien być przechowywany w chłodnym miejscu z dala od promieni słonecznych. Polecany do skóry dojrzałej, tłustej z trądzikiem oraz przy zapaleniach skórnych. 

SPOSOBY UŻYCIA OLEJU KONOPNEGO

  • może być stosowany bezpośrednio na skórę 
  • Jego delikatna struktura olejowa stanowi dobry dodatek do preparatów kosmetycznych, zwłaszcza do kremów do delikatnej skóry.
  • kąpiel z udziałem oleju wzmacnia strukturę skóry i mocno ją uelastycznia. Do wanny wypełnionej 1/3 ciepłej wody dodaj ok 10 ml oleju konopnego.
  • jako środek głęboko penetrujący tkanki skóry jest doskonałym nośnikiem substancji naprawczych, ekstraktów roślinnych oraz olejków eterycznych.
  • olej ten jest łatwo absorbowany przez skórę, charakteryzuje się dobrą rozsmarowywalnością, dlatego jest dobrym dodatkiem do oliwek do masażu.
  • stosować jako oliwkę do ciała, najlepiej mieszać w tym przypadku z olejkiem jojoba gold BIO, olejem ze słodkich migdałow lub olejem z perilla z pachnotki
  • duża zawartość aminokwasów wykazuję korzystne działanie na skórę głowy i włosy. Stosowany jako dodatek do odżywek poprawia kondycję włosów, stają się bardziej błyszczące i łatwiejsze w czesaniu.

Działanie:
  • uelastycznienie skóry
  • poprawa kolorytu skóry
  • odżywienie skóry
  • zahamowanie starzenia się skóry
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Moja opinia: 

Produkt zapakowany jest w kartoniku. Gdzie zamieszczone są wszelkie najważniejsze informacje. Po otwarciu widzimy plastikową buteleczkę. Natomiast plastik jest bardzo porządny. Wszystko jest w kolorystyce żółci, bieli oraz brązu. 

Olejek posiada pompkę dzięki, której ułatwione jest wydobycie produktu. Pompka się nie zacina. Chodzi świetnie, dozuje odpowiednią ilość produktu. Czyli nie jest jej ani za mało ani za dużo. 

Kolor olejku to przezroczysta żółć. Olejek ma konsystencję bardziej zbitą niż tradycyjne płynne olejki. Dzięki temu, kiedy nabieramy produkt na dłoń nie jest tak wodnisty, że ucieka przez palce.  Natomiast nie jest ani ciężki. 

Troszkę zapach mi nie odpowiada, ponieważ jestem zwolenniczką słodkich zapachów, a ten ma bardziej taki rośliny. Natomiast odczuwamy go tylko i wyłącznie jak produkt zostaje wydobyty. Po nałożeniu na skórę jest nieodczuwalny. 

Szybko się wchłania. Mimo tego zostawia delikatny film, który po pewnym czasie zanika. 

Po za tym olej stosuję już jakiś czas, ponieważ chciałam poznać jego zastosowanie. Natomiast praktycznie wcale go nie ubywa. Co mnie bardzo cieszy, ponieważ lubię wydajne kosmetyki. 

 Olej stosuję naprawdę na różne sposoby. Na początku postanowiłam sprawdzić jak spiszę się na twarzy. Bardzo fajne zaskoczenie. Akurat przed stosowaniem tego olejku na twarzy nasilił mi się trądzik podskórny. Jak to ja , wiem, że nie powinnam tego robić, ale powyciskałam je robiąc sobie drobne ranki.  Z racji tego, że jest polecany do skóry z trądzikiem, gdzie ja takowy posiadam mogłam sprawdzić jak będzie na niego działał. 

Oczywiście nic nie działo się po pierwszym dniu. Regularne stosowanie zawsze przynosi największe efekty. Więc nie oczekujcie tego, że po pierwszym razie wasza skóra będzie gładka i idealnie oczyszczona. Natomiast przy regularnym stosowaniu efekty są widoczne. Po pierwsze pozostałości po moich wypryskach zniknęły.  Na początku zostały przesuszone, a później zniknęły. Był to o wiele szybszy sposób pozbycia się moich niedoskonałości. Olejek zadziałał antybakteryjnie dlatego moje wypryski zniknęły. W sprawie cery sprawdził się idealnie. Po za tym cera została świetnie nawilżona.

Jeśli chodzi o włosy dodałam go do maseczki do włosów i zauważyłam, że po użyciu włosy stały się o wiele gładsze. Błyszczały i nie było widać po nich zniszczonych i wysuszonych końcówek.  Ułatwił również rozczesywanie  włosów. 

  Jeśli macie jakieś problemy ze skórą bądź chcecie, żeby wyglądała o wiele zdrowiej proponuję zastosowanie tego olejku. Po za tym wcześniejsza pielęgnacja pozwoli się cieszyć długo zdrową i promienną skórą.

Znaliście może wcześniej ten olejek ? A może go stosowaliście ?

Share: