Inevo - ultra delikatna henna do brwi w kremie oraz wypełniacz brwi w kremie

Kolejny post tym razem będzie dotyczył brwi. Chyba jeszcze takiego nawet nie pisałam.
U mnie brwi są nieodłącznym elementem mojego makijażu. Czuję się o wiele lepiej kiedy wychodzę i moje brwi wyglądają świetnie. 

Dziś chcę Wam przedstawić dwa produkty firmy Inveo.


 













Od producenta :

Delikatna pielęgnacja brwi
Henna nowej generacji
JEDNOSKŁADNIKOWA
Ultra delikatna henna do brwi w kremie
Zawiera: Olejek Arganowy i delikatne pigmenty
Unikalna, nowoczesna, bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych.

Odpowiednia dla każdego, w tym dla osób o skórze wrażliwej i wrażliwym aparacie ochronnym oka.
Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a  jednocześnie skuteczna, dająca  intensywne i trwałe zabarwienie. Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.
Nie wymaga utleniania przez co jest znacznie łagodniejsza dla skóry od typowych preparatów z 
utleniaczem. 
Lekka kremowa konsystencja ułatwia aplikację.
Dostępne są dwa kolory henny: czarna i brązowa

SPOSÓB UŻYCIA: Odkręcić opakowanie, gąbkowym aplikatorem nanieść na brwi niewielką ilość
 preparatu.  Pozostawić na kilka minut. Czas trzymania henny na brwiach zależy od intensywności
 koloru jaki pragniemy uzyskać, do delikatnego przyciemnienia brwi wystarczą 3-4 minuty, do 
mocniejszego 6-8 minut. Nie należy jednak przekra­czać 10 minut. Po upływie wymaganego czasu
 hennę należy dokładnie zmyć wacikiem nasączonym ciepła wodą. Uważać, aby żadna pozostałość
 farby nie pozostała na skórze.
Efekt koloryzacji brwi utrzymuje się do dwóch tygodni(w zależności od indywidualnych cech włosa)
Uwaga! Produkt silnie działający, przed zastosowaniem przeprowadzić test na małej powierzchni
 skóry ( za uchem lub na zgięciu przedramienia) stosując się do sposobu użycia. Jeżeli po 
24 godzinach nie zauważymy żadnych efektów ubocznych na skórze – można preparatu używać 
zgodnie z przeznaczeniem, czyli do koloryzacji brwi.  
Przeciwwskazaniem do stosowania henny są ostre stany zapalne skóry okolic oczu i aparatu ochronnego oka,, wymagające leczenia farmakologicznego oraz stwierdzona alergia lub nadwrażliwość na jej składniki.

Wyjatkowe cechy:
*Unikalna, nowoczesna
*Bardzo łatwa do stosowania w warunkach domowych.
*Wyjątkowo łagodna dla włosów brwi a jednocześnie skuteczna
* Dająca  intensywne i trwałe zabarwienie
*Wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.
*Nie wymaga utleniania przez co jest bardziej łagodna dla skóry od typowych farb z utleniaczem.
*Konsystencja i specjalny aplikator ułatwiają aplikację

Moja opinia :

Od razu chcę Was przeprosić, ponieważ nie miałąm czasu dodać zdjęć. Jeśli będziecie zainteresowani jaki efekt uzyskałam to bądzie ze mną na bieżąco na Instagramie. Tam dokładnie pokaże Wam jak wyglądają moje brwi po hennie oraz po wypełniaczu brwi w kremie ;) 
 @kobiecomania_zarebamalgorzata

A dziś chcę opisać jak to wygląda. Muszę się przyznać, że głuptasek ze mnie. Nie przeczytałam na początku, że jest to henna. Myślałam, że jest to raczej coś w stylu pomady tylko w pędzelku. Pomyślałam, że mega wygoda.
To było w niedzielę, kiedy pomalowałam sobie brwi henną i pojechałam do swojego domu do rodziców. Byłam tam z godzinę czasu i ta henna godzinę była na moich brwiach.Moje zdziwienie było ogromne kiedy zmywam patrzę, a moje brwi zostają dalej czarne. I dopiero wtedy wzięłam opakowanie i przeczytałam, że jest to henna. Oczywiście świetnie mi się wszystko zmyło, ale czarny kolor został. Po zwykłej hennie przy godzinie trzymania efekt był by naprawdę szokujący. Tu naszczęście brwi były ciemniejsze, ale nie były mega czarne i nie wyglądały jakby henna była ciągle nałożona. Odetchnęłam z ulgą kiedy zobaczyłam delikatny efekt. Muszę powiedzieć, że bardzo mi się spodobał, ponieważ jest to świetna alternatywa dla osób, które chcą uzyskać delikatny, ale widoczny efekt. Świetna w domowym zaciszu, kiedy chcemy ładnie wyglądać. Brwi są moją podstawą, a w domu staram się nie malować, żeby moja skóra, rzęsy odpoczęły od codziennego makijażu. Ze zrobionymi brwiami na codzień wygląda się o wiele lepiej. Kobieta wygląda od razu o wiele bardziej zadbaną. Więc super. Polecam.


























Od producenta : 

Delikatna pielęgnacja brwi
Wypełniacz do brwi w kremie.
Unikalny kosmetyk do stylizacji brwi. Pozwala na łatwą i szybką korektę brwi.
Zawiera: Olejek Arganowy, wosk pszczeli.

Unikalny kosmetyk nowej generacji do stylizacji brwi. Pozwala na łatwą i szybką korektę brwi. Pomaga nadać pożądany kształt i zapewnić perfekcyjne, długotrwałe wykończenie makijażu. Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie.
Specjalnie wyprofilowana szczoteczka pozwala na dokładną aplikację, równomiernie
rozprowadzając kosmetyk po włoskach, dając jednolity efekt bez smug, grudek i uczucia
sztywności.  Kremowa konsystencja i unikalny aplikator sprawiają, że produkt jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji, a efekt utrzymuje się przez cały dzień. Łatwy do usunięcia standardowymi preparatami do demakijażu.

SPOSÓB UŻYCIA: 
wyjąć szczoteczkę z opakowania. Delikatnymi pociągnięciami, muśnięciami nakładać
 preparat na brwi poczynając od nasady włosków. Należy pamiętać, aby nie dociskać  
szczoteczki, tak aby preparat był tylko na włoskach, a nie dotykał skóry. Pozostawić do
 wyschnięcia, można później delikatnie rozczesać brwi. Preparat usuwają standardowe
 kosmetyki do demakijażu.  
Dostępne dwa kolory wypełniacza: czarny i brązowy
Unikalne cechy:
  • nowoczesna stylizacja brwi
  • Zapewnia optyczną regulację brwi a jednocześnie ich przyciemnienie i nabłyszczenie
  • Kremowa konsystencja
  • Specjalnie wyprofilowana szczoteczka
  • wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w aplikacji
  • unikalna szczoteczka gwarantuje dokładną  aplikację
  •  Bez efektu grudek, smug
  • Formuła wzbogacona pielęgnującym olejkiem arganowym.
Moja opinia :

Bardzo fajna opcja, dla osób, które mają swoje brwi długie oraz gęste. Wtedy wystarczy tylko przeciągnięcie takim pędzelkiem i pięknie podkreślone brwi. Wyglądające na zadbane. No i oczywiście bardziej widoczne. Bardzo wygodna forma aplikacji. Nie trzeba się dużo napracować. Idealna dla laików oraz osób, które nie chcą się bawić w codzienne malowanie brwi, a chcą mieć je podkreślone. Kremowa konsystencja, która idealnie rozprowadza się na brwi, przyczepiając się do niej i zasychając. Bardzo trwała. Nie rozmazuje się. Spokojnie na brwiach utrzyma się do 12 h. 

Oba produkty śmiało mogę polecić. W domowym zaciszu idealne do wykorzystania. 

Firma ostatnio stała się bardzo słynna na rynku i już teraz wiem dlaczego. 











Share: