Biało - kwiecista stylizacja z Zaful

Kochani, przepraszam Was za dużą ilość postów, ale to ze względu na zawarte współprace z firmami. Aczkolwiek teraz stwierdziłam, że mogłam zrobić to troszkę inaczej ;) Ale trudno, człowiek uczy się na błędach ;)

Dziś chcę Wam pokazać jak prezentuje się bluzka z Zaful, którą ostatnio dostałam w ramach współpracy ;)

Jest to moja pierwsza współpraca z firmą Zaful.
Na początku obawiałam się, ponieważ czytałam wiele różnych opinii  na ten temat.Ale stwierdziłam, że do odważnych świat należy.

Muszę powiedzieć, że jeśli chodzi o tą współpracę to wszystko przebiegło tak jak sobie wyobrażałam. Czyli na początku zrobiłam Wishlistę, później wybrałam ubrania, które chcę zamówić i wysłałam swojej opiekunce numer zamówienia.
Po wysłaniu do dwóch godzin zamówienie było opłacone.
Najgorsze jest czekanie, bo paczuszka szła do mnie aż pół tora tygodnia.
Trochę długo, ale z drugiej strony i nie długo patrząc na dzielącą nas odległość.

Dlatego dziś chcę pokazać Wam co sobie kupiłam, a także jest to moja stylizacja na której byłam na spotkaniu blogerek ;)









Bluzka Zaful - KLIK
Spódnica - Bershka
Buty - New Look

Jak Wam się podoba taka stylizacja ? ;)

I jeśli możecie bardzo proszę o kliki <3
Share: