Peeling do skórek i paznokci o zapachu kiwi od firmy Mollon PRO

Witajcie pysiaki <3


Dziś chcę powrócić do Firmy Mollon Pro o której ostatnio Wam pisałam.
Wtedy opisałam lakiery do paznokci dziś chcę zaprezentować ich totalną nowość, którą jest Peeling do skórek i paznokci o zapachu kiwi.



Od producenta :
Peeling do skórek i paznokci o zapachu kiwi to wyjątkowa nowość w asortymencie MOLLON PRO. Formuła peelingu zawiera naturalne, zmielone nasiona marakui, które delikatnie złuszczają martwy naskórek i odświeżają płytkę paznokcia. Cztery drogocenne oleje - z żeń;szenia, słodkich migdałów, słonecznika i orzechów kukui, nawilżają i zmiękczają skórki jednocześnie odżywiają płytkę paznokcia. Dodatkowo Peeling zawiera Witaminę E, która przywraca dłoniom i Twoim paznokciom promienny i atrakcyjny wygląd. Całość rytuały umila świeży, energetyzujący zapach kiwi.



Jak stosować Kiwi Peeling with 4 Oils?
Wystarczy nałożyć go pędzelkiem bezpośrednio na skórki i paznokcie, a następnie masować w celu złuszczenia. Umyć ręce przed malowaniem paznokci.
Pojemność 15ml


Składniki :


Moja opinia :
Peeling również jest w gustownej buteleczce wykonanej z grubego szkła.
Po otwarciu czuć zapach kiwi, ale jest delikatny.
Przez buteleczkę możemy zauważyć peelingujące drobinki.




Nie miałam nigdy takiego produktu więc byłam go bardzo ciekawa.
Od razu go użyłam.
Posmarowałam produktem paznokcie i skórki i zaczęłam to wmasowywać.
Po tym zabiegu poszłam umyć ręce - wręcz książkowo :D
Nie oczekiwałam zbyt wiele, ale muszę powiedzieć, że produkt fajnie się zachował. Skórki zostały zmiękczone. Na pewno ułatwi to nam całkowite usunięcie skórek. Skórki są delikatniejsze oraz widać, że są dobrze nawilżone. Tak samo jest z płytką paznokciową, która jest gładka i natłuszczona.




Najlepiej nałożyć go na noc. Przez noc nasze skórki się zregenerują i mimo, iż będą większe to nie będą się tak rzucały w oczy ;) Jednak suche skórki są bardziej zauważalne ;)

Uważam, że dobrze sprawdzi się również jako olejek do skórek, ponieważ ma właściwości regenerujące i mocno nawilżające.


Dziękuje firmie za możliwość przetestowania < 3

A Wy znacie firmę ? Mieliście coś od nich ?
A może mieliście ten peeling ? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać jak się sprawdził ;)
Share: