Niedzielne malutkie szaleństwo ! Czyli to co na ta chwilę jest mi potrzebne ! : )

Jak kochani mija Wam poniedziałkowy wieczór ? Spokojnie czy jeszcze jesteście w wirze codziennych obowiązków ? 


Wczoraj byłam na niedzielnych zakupach. Czy Wy też lubicie najbardziej sprawiać sobie zakupową przyjemności w niedzielę ? Bo ja tak. ;) Jest to najlepszy czas na kupienie czegoś dla siebie, nie muszę się spieszyć i mogę bardziej rozważnie dokonywać zakupów. Były raczej drobne, ale kupiłam to co jest mi potrzebne w najbliższej przyszłości.  
Niedługo mam wesele więc potrzebna mi będzie nowa paletka korektorów, żeby nadać odpowiedni kontur twarzy. Kolejną rzeczą , którą kupiłam są bibułki matujące, które są idealne kiedy twarz świeci i wchłoną nadmierną ilość sebum.
Krem do rąk kupiłam, ponieważ skończył mi się obecny . A zawsze muszę mieć przy sobie taki kosmetyk, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy moje dłonie będą potrzebowały odpowiedniego nawilżenia.
No i ostatnia rzecz to jest mydło antybakteryjne. Zabijające do 99,9% zarazków.  Jest to dla mnie bardzo ważny aspekt w mojej higienie, ponieważ dłonie zarażone są na pozyskanie najwiekszej ilości bakterii, dlatego dbam o nie nad wymiar.

Paleta korektorów do twarzy wibo

Opakowanie :
Proste, ale szykowne.
Bardzo dobrze wszystko oznaczone.  Z jednej strony zaznaczona jest nazwa kosmetyku, a  z drugiej strony opakowania jest napisane co do czego służy. Narysowane jest , na jakich partiach twarzy powinienem być położony kosmetyk. W opakowaniu jest 16 g całego produktu.

1. Kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy
2. Rozświetlacz - rozświetla, usuwa oznaki zmęczenia
3. Kolor jasny beż - maskuje wypryski i cienie pod oczami
4. Kolor fioletowy - maskuje przebarwienia i żółte odcienie cery



Narazie nie napiszę jak się sprawdził, ponieważ nie stosowałam go jeszcze. Pierwszy raz wypróbuje go w tą sobotę i wtedy później napiszę opinie.

Bibułki matujące wibo



Opakowanie : 
Delikatny beż cudownie komponuje się z kolorem różowym. Z drugiej strony napisany jest sposób użycia bibułek. 
Producent pisze : Pojedynczy płatek przyłożyć do świecącej się skóry twarzy i na chwilę mocno przycisnąć. Nie pocierać skóry, żeby nie uszkodzić makijażu. Tak oczyszczoną skórę można ponownie przypudrować. Bibułki można stosować dowolną ilość w ciągu dnia. Wybór jednorazowy- zużytą bibułkę wyrzucić.
Zapewnienia producenta: Łatwe i wygodne w użyciu bibułki dające efekt natychmiastowego zmatowienia. Wchłaniają nadmiar sebum bez naruszenia makijażu i likwidują nieestetyczne błyszczenie skóry, zapewniając świeży i idealnie wygląd w ciągu dnia. 
W opakowaniu znajduje się 40 sztuk bibułek. 
Też nie stosowałam, bo na co dzień jest mi ich szkoda używać, natomiast zostawię je bardziej na jakieś okazję. 





Krem - koncentrat do rąk i paznokci 

Opakowanie :
Lubie takie tradycyjne opakowania. Super dobrane kolorystycznie.
W opakowaniu znajduje się 100 ml kremu. Używałam go kiedyś, ale opinię napiszę później, ponieważ teraz robi się późno. Ale napisze jedno, że to co producent napisał na opakowaniu jest w 100 % racją.
Zawiera : 
5 % urea - zapewnia natychmiastowy efekt głębokiego nawilżenia
Ceramidy - uzupełnia niedobór cennych lipidów w naskórku, zabezpieczając go przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych
Olej z avocado - zapobiega utracie wody z naskórka, chroniąc przed wysuszeniem. Uelastycznia i zmiękcza skórę dłoni, likwidując szorstkość i łuszczenie
D-panthenol + alantoina - działają łagodząco i przeciwzapalnie. Intensywnie nawilżają naskórek, pobudzając go do regeneracji
Kompleks Witamin A, E, F - gęboko odżywia i regeneruje, sprawiając, że skóra odzyskuje gładkość i elstyczność
 Miłego wieczoru  :))
Share: