Douglas i idelane fluidy dla każdego !

Hej wszystkim ! 
Kochani w końcu przyszła do mnie długo , a w sumie nie długo oczekiwana paczka z Douglas'a.
Długo oczekiwana, ponieważ nie mogłam się doczekać.
Nie długo, ponieważ po zaksięgowaniu płatności dwa dni i miałam ją w domu ;) 


Ostatnie buty, które wstawiłam są właśnie na wesele, które jest w tą sobotę. W końcu : D 
Dlatego też musiałam dokupić odpowiedni fluid, żeby długo utrzymał mi się na twarzy. Nie chodzę do kosmetyczek, ponieważ sama studiuje kosmetologię i potrafię się umalować. ( Czasami maluje również koleżanki) Więc w tym momencie było by to zbędne wydawane pieniędzy z mojej strony, Wolałam za to kupić dobry kosmetyk, dzięki któremu twarz będzie wyglądała na zadbaną i idealną pod każdym względem.
Tylko mój problem był taki, że nie widziałam, który fluid wybrać i kupiłam oczywiście dwa.  No bo jak by inaczej ; ) 


Fluidy, które wybrałam jest to firma MAC oraz ESTEE LAUDER .


Estee Lauder Double Wear - Stay-in-Place Makeup

Jest również wersja light fluidu ; ) 

Wybrałam go, ponieważ kiedyś miałam próbkę. Byłam z niej mega zadowolona.
Malując się nim rano, nie musiałam poprawiać makijażu przez cały dzień. Stwierdziłam, że musi zagościć w mojej kosmetyczce. A co najważniejsze próbka starczyła mi na dwa razy. Więc jest wydajny.

Firma Estee Lauder ma wiele wariantów kolorystycznych , więc każda z Nas na pewno znajdzie idealny odcień dla siebie. Mój odcień to : Ivory Beige 3N1. 
Zapewnienia producenta: 
  • 15 h trwałości 
  • nie zmienia koloru
  • średnie krycie
  • bezzapachowy
  • półmatowe wykończenie
  • naturalne wykończenie

Moja opinia: 
Na tą chwilę, po korzystaniu próbki zgadzam się z producentem. Zobaczymy jak będzie przy dłuższym stosowaniu fluidu. 
Dzięki niemu moja cera była gładka, delikatna i to przez cały dzień. Idealnie zakrył moje niedoskonałości. 


Opakowanie :
Szykowne i eleganckie ;) Od razu widać, że firma dba również o wygląd produktu. 
Dostałam go w kartonowym opakowaniu. Kolor granatu powiązany ze złotymi napisami.
Pojemniczek fluidu jest szklany, ma złotą zakrętkę oraz złote napisy.
Uwielbiam takie klimaty. Nawet po samym wyglądzie zachęca do kupienia.
W słoiczku jest 30 ml kosmetyku. 
Cena : 178 zł 



MAC Studio Fix Fluid 

Nie używałam nigdy, próbki tez nie miałam, ale do kupna tego produktu zachęciły mnie opinie innych osób. 

Zapewnienia producenta: 
  • poprawia koloryt skóry. koryguje drobne niedoskonałości
  • efekt nieskazitelnej cery
  • moc krycia :średni
  • matowe wykończenie
Moja opinia : 
Na tą chwilę jest mi ciężko co kolwiek powiedzieć. Na pewno napisze Wam od razu opinię jak tylko go użyję.
Słyszałam natomiast, że jest idealny do zdjęć .. hmm ... zobaczymy  ; ) 


Opakowanie : 
Czarne kartonowe pudełeczko z białymi napisami. Idealnie nadaje się na prezent ze względu na wygląd.
Fluid natomiast znajduje się w okrągłym szklanym pojemniczku. Nakrętka jest koloru czarnego. Na buteleczce napisy również koloru black : ) Taki look fluidu pokazuje nowoczesność firmy MAC. 

No i niespodzianka !  : D 
Oczywiście jak to w firmie Douglas bywa wybiera  się  do każdego zamówienia 3 darmowe próbki.
Ja wybrałam tu dwie próbki damskich perfum , a jedną wzięłam dla swojego chłopaka <3 
Otwierając pudełko nie spodziewałam się, że dostanę coś więcej, ale firma Douglas uwielbia robić prezenty  ! Za to cenię to firmę  :) 


Dodatkowo w prezencie dostałam krem do rąk firmy Douglas. Zobaczymy jak sprawdzi się na moich dłoniach i czy poradzi sobie w problematycznych momentach, kiedy moje dłonie będą potrzebowały mega nawilżenia.
To co mogę powiedzieć teraz, że cudownie pachnie oraz ma piękny jasnozielony kolor. 



A Wy ? Stosowałyście kiedyś te fluidy ? 
Co o nich sądzicie ?
A może jakieś inne warte polecenia ? 
Całuje : * 



Share: