Co ja tutaj mam ? 

Jak każda kobieta uwielbiam zakupy. Ubrania, kosmetyki, ozdoby do włosów to jest to co kocham. Największym moim uzależnieniem jest kupowanie butów. 



Otwieramy ? 

Proszę, zobaczcie co ostatnio kupiłam:

 

Te buty zagościły  na dobre w mojej szafie. Kupiłam je ostatnio w miastowym butiku.
Uwielbiam tą firmę, dlatego nie szczędzę pieniędzy na kupowanie butów tej marki .
Nie jest to moja jedyna ulubiona firma, bo takie jak Kazar, Badura, Calvin Clain czy Tommy , Converse też są moimi faworytami w markach obuwniczych.
Jeśli chodzi o te buty, ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć na tą chwilę. Miałam je na nogach może przez 10 - 15 min i przez ten czas wydawały się wygodne.
Dopiero na weselu okaże się jakie są naprawdę. Na pewno napiszę coś więcej o nich po dłuższym ich użytkowaniu.





Jak Wam się podobają ?
Share: