seri natural line - nowa maska

Farcom
Seri Natural Line

Moje włosy są moim drugim priorytetem zaraz po cerze.
Dlatego skupuje maski, odżywki szapmony, które mam nadzieję, że polepszą stan moich zniszczonych włosów.

Tym razem do moich rąk wpadła Maska Seri Natural Line with Palm Oil.

 Jak się sprawdzi ? Zobaczymy po kilku użyciach.
Natychmiastowe leczenie włosów - natychmiastowe przebudzenie i miekkość. To dokładnie oznacza napis na opakowaniu maski.

Maska znajduje się w plastikowym pojemniku. 
Znajduje się tu  : 1000 ml produktu. Jest to bardzo dużo, ponieważ zapłaciłam za niego ok 25 zł. Za co przepłaciłam, dowiadując się później. 







Zawiera :
  • kwas oleinowy- omega-9 - łagodzi podrażnienia skórne głowy oraz usprawnia krążenie skóry głowy, przeciwdziała wypadaniu włosów, włosy stają się dzięki niemu grubsze i lśniące
  • kwas palmowy- ma właściwości nawilżające skóry
  • witamina E - nawilża włosy, regeneruje suche końcówki, dzięki niej włosy są miękkie, błyszczące






Ciężko mi stwierdzić czy działa czy nie, ponieważ jej  nie stosowałam. Zapowiada się obiecująco.
Myślę, że recenzja będzie bynajmniej po 2 tygodniach stosowania.
A Wy miałyście kiedyś taką odżywkę? Znacię tą firmę ?
Share: