Home sweet home - wszędzie dobrze ale w domu najlepiej



Dom .. 
dla mnie jest to oaza spokoju, ciepło, którym dażą Cię bliscy, zrozumieniem od każdego członka z rodziny i miłość, wzajemna miłość osobników.
To wszystko sprawia, że chcę się do niego wracać.
 Zawsze mama dbała o wystrój domu, o to, żeby było czysto, przytulnie.
Oczywiście wraz z latami zaczęłam jej w tym pomagać , podpatrywać jak ona to robi, że wszystko jest tak idealne, że wszystko jest na czas.
Z miarą wieku zmieniło się miejsce mojego zamieszkania czyli i tym samym mój pierworodny dom. 
Mieszkałam z rodzicami, teraz z moją drugą połówką ;)
Od tego czasu priorytety się zmieniły, kiedyś byłam częścią rodziny teraz zaczynam tą rodzinę tworzyć . Teraz to ja muszę się martwić o wszystkie przyziemne sprawy i o to, aby moim bliskim było miło spędzać czas w domu. Nie mam jeszcze dzieci, na to przyjdzie czas, ale wiem, że będę robiła wszystko, aby moje dziecko wracało ze szczęściem do domu i czuło się tak samo jak ja gdy byłam mała.



Dla mnie bardzo ważny jest ład i porządek w domu ;) Jak wracam z pracy do domu, a widzę rozrzucone skarpetki mojego misia to jestem chora. Dlatego pierwsze co robię to sprzątam, bo wtedy całkiem inaczej siedzi się w takim pomieszczeniu.

Mieszkam ze swoim chłopakiem już ponad rok czasu. Na początku swoje ubrania mieściliśmy w jednej malutkiej szafie, ale na dłuższą chwilę stało się to męczące. Dlatego stwierdziliśmy, że zrobimy małą przyjemność i zrobimy remont pokoju oraz kupimy nowe meble. To wszystko czego było Nam potrzebne do szczęścia.

Od razu miałam wielkie plany, umeblowanie plus dodatki, tak, żeby było przytulnie.
Dla mnie jest to bardzo ważna kwestia, bo bez odpowiedniego wystroju nie jest klimatycznie.

Zawsze było to moim małym marzeniem, aby umeblować wszystko tak jak bym chciała.
Gdy pomalowaliśmy pokój, złożyliśmy szafę i komodę przyszedł czas na najlepsze .. dekorowanie.

Jestem tradycjonalistką dlatego wolę, aby było skromnie, prosto, klasycznie i zawsze modnie.
Tak lubię najbardziej !






Do pokoju na komodę kupiłam świeczniki, które widzicie na dwóch pierwszych zdjęciach, oraz te białe wazony.
Postawiłam również zdjęcia ze swoim chłopakiem i to wystarczy.
Nie lubię przepychu, nie lubię jak jest zbyt dużo rzeczy. Wolę minimalizm.

Obwieszone ściany ? Nie, to nie dla mnie. Kiedyś jak byłam mniejsza owszem, moje ściany zdobiły zdjęcia ze znajomymi, ale teraz ściany mają być ścianami bez zbędnych dodatków. 
Tak samo drażnią mnie tysiące rzeczy położone na komodzie. Owszem, czasami nie ma czasu, aby odłożyć coś na miejsce więc kładę na komodzie, ale w pierwszej wolnej chwili chowam wszystko, żeby było na swoim miejscu.
Pedantką nie jestem, ale porządek musi być.
Codziennie dbam o to, żeby nie było kurzu, żeby wszystko było na swoim miejscu.
                                                                                                                    


A więc podsumowując uważam, że aby w domu była cudowna atmosfera trzeba samemu o nią zadbać. Ale, żeby miło się w nim siedziało, musi być czysto.
Żebyśmy chcieli tam siedzieć ozdóbmy swój pokój.
Tak jak każdy lubi.

Pamiętajcie każdy jest inny , każdy potrzebuje czegoś innego, każdy lubi coś innego.
Umeblujcie swój pokój, mieszkanie tylko tak jak chcecie. Bądźcie szczęśliwi, że to Wasze decyzje. Wasze pomysły. Wtedy przyjemniej będzie się Wam w nim przebywało.

A, cudowne elementy, dodatki do Waszego mieszkania znajdziecie W :


Podsyłam kilka linków do super promocji w home & you : 


Ten post powstał w ramach współpracy z 

A Wy jak dbacie o swoje mieszkania ? Też lubicie dekorować swoje wnętrza ?
Lubicie przepych czy minimalizm ?
Co robicie aby dobrze czuć się w domu ? 
Jakie dodatki lubicie ?
Share: