Moje ostatnie- nieostanie zakupy w kolorze khaki ;)

Witajcie słoneczka ;)
Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to wiecie, że niedawno byłam w Warszawie i odwiedziłam Złote Tarasy. Dziś chcę Wam pokazać to co wzbogaciło moją szafę ;)
Myślę, że wszyscy zauważyliśmy, że w tym sezonie kolor khaki jest na topie.
Gdyby ktoś nie wiedział, wygląda tak :

Oczywiście jak przy każdym kolorze są różne odcienie, ciemniejsze, jaśniejsze ;)
Nie miałam jeszcze praktycznie nic w tym kolorze stwierdziłam, że muszę sobie coś sprawić. Po za tym przy takiej pogodzie zakupy działają na poprawę mojego humoru znacznie lepiej niż o innej porze roku. 
Z racji tego, że jest zakupobutycholiczką, postanowiłam zobaczyć, czy znajdę coś interesującego właśnie w tym kolorze.
Przejrzałam wiele stron, i znalazłam. ;)
Dzięki stronie :  deez24.pl, która ma naprawdę bardzo szeroki asortyment znalazłam cudowne buty ;)



Tak prezentowały się na stronie : 


A oto zdjęcie wykonane przeze mnie : 


















W Złotych kupiłam :
Spodnie - Bershka
Bluzka- Zara
Zegarek - H&M
Buty - Dezz24

Mój ootd ! : D 



Jak Wam się podoba to co kupiłam ?
Czy też kochacie kolor Khaki ? 
Udanego wieczoru ;**
Całuski dla Was :*
Share: